Pagini

luni, 30 aprilie 2018

Piatra, Teleorman–ACASA ( grup Facebook ) 27, 28 aprilie 2018

Piatra, Teleorman–ACASA ( grup Facebook )
Mi-au dat ok-ul la a 2-a mea cerere de “Join group” de astazi 27 aprilie 2018, prima mea cerere a fost facuta ieri seara si astazi la deschiderea FB-ului am gasit ca era, probabil, stearsa, era ca si cum nu ar fi fost, am facut iar cerere “Join Group “ si am primit de data aceasta, ok-ul la numai cateva minute mai tarziu.

In rubrica grupului “ Discussion “ am gasit comentariile si fotografiile Cristinei Giogu, comentariile erau postate cu doar 1, 2 ore in urma si sunt cele de mai jos la care eu am raspuns !


Cristina Giogu Este interesant si chiar am intrebat pe grup in trecut...daca a observat cineva cat de tineri au fost soldatii! Incredibil..S-ar putea sa fie o problema la anul de nastere al celor inscrisi..! In dreptul fiecaruia scrie anul nasterii ..1910 de ex..iar pe monument scrie morti in razboiul din 1916-1919..!Doar 9 ani? Mi-ar placea ca cineva chiar din Piatra sa ne lamureasca...
1

· Reply · 3h
Cristina Giogu
Cristina Giogu Eu cred ca , ceea ce este scris in dreptul fiecaruia nu este anul nasterii..vad si 1913...dar atunci acei ani ce reprezinta?Am sesizat acest lucru cu multi ani in urma..si ma bucur ca subiectul a revenit..
1

 · Reply · 2h · Edited
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Bunicul meu matern, Paraschiv Mardale era nascut in 1907 si din cate stiu el a luptat, insa in al 2-lea razboi mondial, s-a nascut in octombrie si de aceea l-au botezat Paraschiv... in Piatra nu pot fi decat fratii lui si fiii lor si nepotii lor si stranepotii lor...
 · Reply · 44m
Georgeta Descultu
Georgeta Descultu Pe crucea de la biserica nu sunt eroi sunt oamenii biserici .
 · Reply · 18m
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Dar pe Monumentul numit " Fantana Eroilor Morti in Razboiul 1916-1919" sunt 2 Tabele, pe cel din stanga apar 2 Mardale ( Cãp. ) Mardale Ghita 1897 si Mardale Gh. 1904, si in Tabelul din dreapta, cel mai mic apar 3 Mardale : Mardale Gh.1917, Mardale Ion 1916 si Mardale Vasile 19...6 ?anul nu e prea vizibil, acestia 3 soldati.

Fotografiile cu Monumentele Eroilor au fost postate insotite de explicatii de catre :
14 hrs · 
Pregătind 1 Decembrie 2018: monumente ale Eroilor, văzute de pe bicicletă în localitățile Teleormanului - volumul XLVI.
Călmă
țuiul ajunge la Piatra după confluența cu Urluiul.
Aici am găsit o "Fântâna eroilor morți în războiul 1916-1919" și crucea ridicată in curtea bisericii, întru "Glorie eroilor căzuți în războaiele din anii 1916 1918 1944 și revoluția din 22 decem 1989 pentru libertate și independență", alături de care a fost... montată o listă a eroilor căzuți în 1941-1945 (foto 6 și 7).

Georgeta Descultu Pe crucea de la biserica nu sunt eroi sunt oamenii biserici .
LikeShow more reactions
 · Reply · 1d
Cristina Giogu
Cristina Giogu Georgeta Desculțu, eu ma refer la monumentul de la fântână, acolo unde de fapt scrie despre războiul din 1916..1919..!

Cristina Giogu Sunt eroii morti in cel de al doilea razboi mondial , poate anunta cineva autoriatile din Piatra sa faca modificarea si corectia de rigoare..! Eu am refuzat sa cred ca este o eroare , dar m-am documentat un pic referitor la varsta de inrolare..
LikeShow more reactions
 · Reply · 1d · Edited
Stela Cozma
Stela Cozma Interesul primariei este ff mic ,aproape de 0 pt.promovarea acestor monumente si cinstirea eroilor .
1

LikeShow more reactions
 · Reply · 23h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Primaria Piatra nu are pagina Facebook, ar trebui sa-si faca una, sunt Primarii care au pagini FB !
1

LikeShow more reactions
 · Reply · 4h
Valentin Ravasila
Valentin Ravasila Degeaba daca nu stim cine mai este Primar !
2

WowShow more reactions
 · Reply · 3h
Olivia Maria Marcov
LikeShow more reactions
 · Reply · 3h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Liceul Teoretic Piatra are pagina Facebook, poate stiu ei cine este primarul, in caz cã existã vreunul ?!
LikeShow more reactions
 · Reply · 3h
Georgeta Descultu
Georgeta Descultu Valentin Ravasila Primar este Dan Ghera .
LikeShow more reactions
 · Reply · 3h
Stela Cozma
Stela Cozma Are primar comuna,din cate stiu eu,dar ...e ca si cand nu ar avea !!!!El are alte prioritati(personale)si interese !
LikeShow more reactions
 · Reply · 2h
*****


*****
Piatra, Teleorman-ACASA
https://www.facebook.com/groups/759463874235369/
28/04/2018 13:56:52

Steluta Nedelcuta-Mardale
Member of Piatra ,Teleorman-ACASA since November 11, 2017
Friend Request Sent

RECENT PHOTOS
( 2 fotografii postate de Steluta Nedelcuta-Mardale
 : Mardale Constantin si Mardale Ion )

GROUP POSTS

Steluta Nedelcuta-Mardale
Soldati in al doilea razboi mondial: Mardale Constantin si fratele lui Mardale Ion.

( 2 fotografii postate de Steluta Nedelcuta-Mardale : Mardale Constantin si Mardale Ion )

Mariana Pacalici Pe bunicul meu îl chema Mardale Ion, zis Florica.
3

 · Reply · 17w
Mariana Pacalici Zis, Florican!
2

 · Reply · 17w
Steluta Nedelcuta-Mardale
Steluta Nedelcuta-Mardale Mardale. Ioneste tatal meu . Neamul nostrj este mafe .
1

 · Reply · 17w
Mariana Pacalici Nu știu prea multe amănunte, eram mică când bunicul meu a murit. Casa bunicilor este unde se țin bâlciul și bazarul.
2

 · Reply · 17w
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Mariana Pacalici Nici eu nu stiu prea multe despre fratii ( si surorile ) bunicului meu Paraschiv Mardale, si as fi vrut sa stiu. Piatra trebuie sa fie plina de Mardale, asa ar fi logic.
 · Reply · 31m

Mihaela Calin Si pe bunicul meu il chema tot Ion Mardale zis Florican
2

 · Reply · 16w

Mariana Pacalici Super tare! Stai în Alexandria?
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Am stat. Acum stau in Piatra
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Mărin Florican care sta la bazar e unchiul
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Mărin Mardale este fratele mamei mele. Eu am copilărit acolo în vacanță. Mă bucur să ne cunoaștem.
1

 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Eu sunt verisoara primara cu Raicu Nicusor
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Și eu, dar nu primară.
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Acum, când n-am uitat la poza ta mai atent, îmi ești cunoscută.
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Stau pe la scoala generala de vale. Pe la moara
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Cunosc zona.
 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Poate ne vedem, trebuie sa trec prin Piatră.
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Tu esti verisoara primara cu Geta a lui nea Marin?
1

 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Mama e verisoara a doua cu ea.
 · Reply · 16w
 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Am vb.cu Nicu și m-am lămurit. Mama ta este Geta.
1

 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Eu sunt fata lu Geta. Verisoara ta
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Ok. Mă bucur.
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Si eu. Imi pare foarte bine
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici 😘 Sărbători fericite în continuare!
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Multumesc la fel!😘😘😘😘
 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Tu esti fata lui tanti Amelica de la Bucuresti
1

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Da, dar ea, din păcate, nu mai este. S-a dus în ceruri în 2009 și anul ăsta l-am pierdut și pe tata. Asta este, mergem înainte!
1

 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Cand mergeam la unchiul Paraschiv la Bucuresti treceam si pe la mama ta.
1

 · Reply · 16w
Mihaela Calin
Mihaela Calin Am auzit. Am vb cu Nicusor. Imi pare rau. Acum 3 luni sm pierdut-o si noi pe mamaea. Mama lui mama
 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Îmi pare rău. Trebuie să ne vedem. Eu cu Nicu nu am reușit să ne vedem, dar poate reușim.
 · Reply · 16w
Olivia Maria Marcov Mihaela Calin : " La unchiul Paraschiv la Bucuresti", adica la Paraschiv Mardale, bunicul meu ?
 · Reply · 13m · Edited
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Mariana Pacalici : Geta sau dna Geta cred ca este, nu poate fi decat, mai intai de toate e doctorita, nu ? Cand eram mica bunicul Paraschiv Mardale ne-a luat la nunta Getei, la Bucuresti, pe mama, tata si pe mine, fratele meu nu cred ca se nascuse, nun...See More
1
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Mariana Pacalici : Geta sau dna Geta cred ca este, nu poate fi decat, mai intai de toate e doctorita, nu ? Cand eram mica bunicul Paraschiv Mardale ne-a luat la nunta Getei, la Bucuresti, pe mama, tata si pe mine, fratele meu nu cred ca se nascuse, nunta a fost candva sau toamna, sau iarna, bunicul imbracase o haina de piele neagra lunga, mi se pare, noi, mama, tata si cu mine, ne intorsesem, nu foarte demult din sederea noastra temporara in Algeria, Constantine. Am fost la un restaurant. De casatorie religioasa nu-mi amintesc, poate nu a existat.
1
LikeShow more reactions
 · Reply · 29m
Olivia Maria Marcov Deci sa fi fost candva in intervalul septembrie 1976, pana in 23 iunie 1977, si cum era toamna sau inceput de iarna, era o zi cam friguroasa, bunicul era tare mandru, mama era mai rezervata, dar bunicul ne-a luat pe sus, era mandru de rudele lui !
 · Reply · 28m · Edited
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Mariana Pacalici, sa copiem, sa notam adica, in acest sens, dialogurile de mai sus, sa ne cunoastem, stim bine rudele, neamurile, Mardale, da, trebuie sa fi fost si trebuie sa fie si azi un neam mare ! Bunicul meu a fost un om bun, un om brav, un om devotat, un om intelegator, intelept, m-a iubit foarte mult si mie si azi mi-e dor de el. Ar trebui sa adunam toata genealogia si sa scriem o carte despre noi. Nu ? Eu cred ca da.
 · Reply · 28m
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Bine ca esti tu, Mariana Pacalici, ce bine ca esti ! Si bine ca sunt Fanel si Costel, Stefan si Constantin Visan !!!
1
1
1

 · Reply · 14m
Florinel Anghelescu Sa fiti mandri...de oamenii bravi.
2
 · Reply · 16w
Mariana Pacalici Așa este, subscriu!
 · Reply · 16w
 · Reply · 9m
 · Reply · 9m



Steluta Nedelcuta-Mardale joined Piatra ,Teleorman-ACASA in November 2017.
Added by Cristina Giogu

*****

Florinel Anghelescu
Member of Piatra ,Teleorman-ACASA since November 5, 2017
THINGS IN COMMON
·                    
1 mutual friend: Christian Ruţanu Wagner

Florinel Anghelescu joined Piatra ,Teleorman-ACASA in November 2017.
Added by Nicolae Velea


Deci cu Florinel Anghelescu, am descoperit acum ca am un prieten Facebook, in comun, anume pe Christian Rutanu Wagner, si nici nu stiam !!!

*****

Din nou, postarea Cristinei Giogu cu fotografiile privind Monumentul Eroilor Morti in Razboiul 1916-1919 :
Revin la ea pentru comentariile care se adaugã :

Cristina Giogu shared a post.

Pregătind 1 Decembrie 2018: monumente ale Eroilor, văzute de pe bicicletă în localitățile Teleormanului - volumul XLVI.
Călmă
țuiul ajunge la Piatra după confluența cu Urluiul.
Aici am găsit o "Fântâna eroilor mor
ți în războiul 1916-1919" și crucea ridicată in curtea bisericii, întru "Glorie eroilor căzuți în războaiele din anii 1916 1918 1944 și revoluția din 22 decem 1989 pentru libertate și independență", alături de care a fost... montată o listă a eroilor căzuți în 1941-1945 (foto 6 și 7).
Cristina Giogu Este interesant si chiar am intrebat pe grup in trecut...daca a observat cineva cat de tineri au fost soldatii! Incredibil..S-ar putea sa fie o problema la anul de nastere al celor inscrisi..! In dreptul fiecaruia scrie anul nasterii ..1910 de ex..iar pe monument scrie morti in razboiul din 1916-1919..!Doar 9 ani? Mi-ar placea ca cineva chiar din Piatra sa ne lamureasca...
2

 · Reply · 1d
Cristina Giogu Eu cred ca , ceea ce este scris in dreptul fiecaruia nu este anul nasterii..vad si 1913...dar atunci acei ani ce reprezinta?Am sesizat acest lucru cu multi ani in urma..si ma bucur ca subiectul a revenit..
1

 · Reply · 1d · Edited
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Bunicul meu matern, Paraschiv Mardale era nascut in 1907 si din cate stiu el a luptat, insa in al 2-lea razboi mondial, s-a nascut in octombrie si de aceea l-au botezat Paraschiv... in Piatra nu pot fi decat fratii lui si fiii lor si nepotii lor si stranepotii lor...
 · Reply · 1d
Georgeta Descultu Pe crucea de la biserica nu sunt eroi sunt oamenii biserici .
 · Reply · 1d
Cristina Giogu Georgeta Desculțu, eu ma refer la monumentul de la fântână, acolo unde de fapt scrie despre războiul din 1916..1919..!
 · Reply · 1d

Write a reply...
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Dar pe Monumentul numit " Fantana Eroilor Morti in Razboiul 1916-1919" sunt 2 Tabele, pe cel din stanga apar 2 Mardale ( Cãp. ) Mardale Ghita 1897 si Mardale Gh. 1904, si in Tabelul din dreapta, cel mai mic apar 3 Mardale : Mardale Gh.1917, Mardale Ion 1916 si Mardale Vasile 19...6 ?anul nu e prea vizibil, acestia 3 soldati.
 · Reply · 1d

Cristina Giogu Sunt eroii morti in cel de al doilea razboi mondial , poate anunta cineva autoriatile din Piatra sa faca modificarea si corectia de rigoare..! Eu am refuzat sa cred ca este o eroare , dar m-am documentat un pic referitor la varsta de inrolare..
 · Reply · 21h · Edited
Stela Cozma Interesul primariei este ff mic ,aproape de 0 pt.promovarea acestor monumente si cinstirea eroilor .
1

 · Reply · 20h
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Primaria Piatra nu are pagina Facebook, ar trebui sa-si faca una, sunt Primarii care au pagini FB !
1

 · Reply · 26m
Valentin Ravasila Degeaba daca nu stim cine mai este Primar !
1


 · Reply · 7m
 · Reply · 6m
Olivia Maria MarcovYou and 18 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Liceul Teoretic Piatra are pagina Facebook, poate stiu ei cine este primarul, in caz cã existã vreunul ?!
 · Reply · 4m

https://www.facebook.com/groups/759463874235369/permalink/959128387602249/?comment_id=959712654210489&reply_comment_id=959718724209882&notif_id=1524913491587711&notif_t=group_comment

*****
Piatra,Teleorman-ACASA :
Dialog cu Steluta-Nedelcuta Mardale, al carei tata a fost Mardale Ion :




Florinel Anghelescu Sa fiti mandri...de oamenii bravi.
2

 · Reply · 16w
Mariana Pacalici
Mariana Pacalici Așa este, subscriu!
1

 · Reply · 16w
 · Reply · 3h
Olivia Maria Marcov
 · Reply · 3h
Steluta Nedelcuta-Mardale
Steluta Nedelcuta-Mardale S_au nascut in bordei ,12 copii ,inteligenti , sociabili si buni organizatori .Mai tirziu o casa,cursurile sc .primare. cu notiuniclare de mat ,istorie .respect si cu simt patriotic .Surplusul di gospodarie se impartea celor nevoieasi ! Bunicul ,tatal lor a fost sapte ani primar al Com Piatra !Atrait99 ani ! B ,F isi impletea ciorapi !Decedat bunicul in ,1969 !
1

 · Reply · 2h
Steluta Nedelcuta-Mardale
Steluta Nedelcuta-Mardale Erau din neamul dacilor !
1

 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Citesc, incerc sa pun cap la cap, sa ma gandesc. Deci eu nu stiu foarte mult despre bunicii mei, si parintii lor mai ales, dar as vrea sa stiu. Daca Mardale Ion a fost tatal dumneavoastra si tot Mardale Ion, inteleg ca este si bunicul Marianei Mariana Pacalici ( cu Mariana mama mea a tinut, a pastrat legatura toata viata pana azi ), bunicul meu Paraschiv Mardale a fost fratele lui Mardale Ion ? Paraschiv Mardale s-a nascut in 1907, eu stiu ca ar fi fost la parintii lor, 8 copii, si ca el ar fi fost ultimul nascut. El a plecat la oras de mic, asa stiu eu. Fratii lui au ramas in Piatra. In anii comunismului se vizitau, cred ca mai veneau fratii la el, sau el se ducea la Piatra, din cand in cand. Cand eram mica, prin 1971 ( scrie pe spatele unor fotografii ) am fost la Piatra cu bunicul meu Paraschiv Mardale, care venise si cu un prieten al sau de-o viata, dl Ghita din Bucuresti, si cu tatal meu Nicolae Marcov. Am facut, tata adica, cateva fotografii, erau si verii mei Fanel si Costel, adica Stefan si Constantin Visan.
 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Pe Facebok la " Albums" am albumul cu cateva fotografii ale bunicilor mei din partea mamei si din partea tatalui. Eu una gasesc ca dvs. Steluta Nedelcuta-Mardale, aveti intocmai, nasul si gura bunicului meu Paraschiv Mardale, sunt trasaturi comune eu asa cred, de obicei asa se intampla, la cei dintr-un neam.
 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
1

 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Bunicul meu Paraschiv Mardale a murit in iunie 1997, se nascuse in octombrie, pe 8 din cate stiu, 8 octombrie 1907 si l-au botezat Paraschiv, fiind in apropierea Sfintei Parascheva.
 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Iata 2 fotografii cu bunicul meu Paraschiv Mardale care a luptat in cel de-al 2-lea razboi mondial :
( foto 1 )
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Iata 2 fotografii cu bunicul meu Paraschiv Mardale care a luptat in cel de-al 2-lea razboi mondial :
( Le puteti downloada, descarca si salva, asa pot fi marite )

( foto 2 )

Steluta Nedelcuta-Mardale Tatal meu s_a nascut in feb .1909 !
1


 · Reply · 2h
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Adica era mai mic decat bunicul meu cu vreo 2 ani. Ar rezulta ca Paraschiv Mardale nu era ultimul nascut. Trebuie totusi, ca erau frati, nu ??? Cu Mariana Pacalici si cu Stefan si Constantin Visan suntem rude, in mod clar si sigur, tanti Lenuta Mardale era din neamul Mardale, mama verilor mei Stefan si Constantin. Si suntem rude si cu dna Geta, mama Mihaelei Calin.
 · Reply · 2h · Edited
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Paraschiv Mardale, bunicul meu matern, iata o alta fotografie :
( foto 3 )
Steluta Nedelcuta-Mardale 1909 este tatal meu !
 · Reply · 13m
Olivia Maria Marcov
Olivia Maria MarcovYou and 19 others joined Piatra ,Teleorman-ACASA within the last two weeks. Da, am inteles ca in 1909 s-a nascut tatal dvs., Mardale Ion. Si Paraschiv Mardale bunicul meu s-a nascut in 1907.

https://www.facebook.com/groups/759463874235369/permalink/893343607514061/?comment_id=959801464201608&notif_id=1524915865773283&notif_t=group_comment_follow&ref=notif

*****



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu