Bonsoir à tous! Buna seara tuturor! Sanhedrinul / Le Sanhédrin 25/08/2018
Pornind de la Sanhedrin si autoritatea acestuia, de la Misna ....
Am facut cateva cautari pe internet si am gasit in limba franceza, Talmudul din Ierusalim si Talmudul din Babilon.
Talmudul, eu va spun, la o prima cautare ce am gasit pe internet scris ( nu am facut cautari avansate ), se pare ca nu este tradus in limba românã.
Pe internet era un site/ link " Am descarcat Talmudul din Babilon in romana ", insa nu stiu daca asa era si nu parea ceva bine scris si nu am deschis link-ul.
Tot de acolo rezulta ca Talmudul nu ar fi integral tradus in limba romana.
Dar, poate ca o fi, poate ca exista in Biblioteci religioase si in limba romana, si integral.
Eu le-am descarcat in franceza, desi nu am apucat sa citesc decat putin la inceput, introducerea, pentru ca m-am grabit sa le incarc pe google drive, sa vi le arat si voua !
In schimb, am gasit un Eseu despre Procesul lui Isus Cristos in fata Sanhedrinului si a lui Pontiu Pilat ( carte de 213 pagini pana la urma, si caut s-o atasez mai jos, in pdf , deci nu prin drive ! )
Am gasit un blog francez, si un articol pe el ALCATUIREA SANHEDRINULUI IN VREMEA LUI IISUS HRISTOS.
Da, articolul ca atare are si sursele indicate, dar, pe de alta parte, cat priveste ortografia limbii franceze, dar, sa nu carcotim, - e plin de greseli - important este insa sa intelegi fraza, chiar asa presarata cu greseli in franceza, cum este ea.
Si o intelegi, nu e greu de inteles.
Articolul fiind insa interesant, am copiat link-ul spre el.
Exista o lista, nume si prenume, ale celor care alcatuiau acest tribunal suprem sau sanhedrin....
Intr-adevar, felul in care au reusit iudeii sa il condamne la moarte pe Iisus, apeland la Pilat din Pont, a ridicat poate nedumeriri.
Dar iudeii erau mari intriganti si au venit, mai demult am auzit un cuvant romanesc, nu stiu cat arata ceea ce pare, " gaselnita ", au gasit ei ceva, si au obtinut ca Iisus ca fie condamnat, pana la urma de Romani, al caror reprezentant era guvernatorul Pilat din Pont.
( DA, cuvantul romanesc " gaselnita " exista in DEX )
Vreau sa va spun si probabil si voi ganditi la fel, cand traiesti zi de zi, daca lucrezi intr-o institutie de Stat unde exista o ierarhie.... ajungi sa simti si sa cunosti pulsul vietii....
Unele lucruri se inteleg mai usor, din viata cotidiana, chiar din zilele noastre, pana sa faci studii aprofundate, chiar daca nu ai cunostinte solide de traditie ebraica, " juive "...
Deci, iudeii l-au reclamat pe Iisus la Romani, pana la urma, pentru ca romanii sa Il condamne la pedeapsa capitala, pe care ei o doreau si o racneau din toti plamanii.
Pentru ca Pilat, la inceput, cam ezita, pentru ca nu gasise in El nicio vina, iudeii practic au facut presiuni asupra lui Pilat ( care era cam slab totusi psihologic, dar a platit pentru asta, a fost condamnat de un alt Imparat roman, de Tiberiu, sau de cine, caruia i s-a plans Maria-Magdalena... se pare ca asa ar fi stat lucrurile ).
Ca orice intriganti, si iudeii au venit cu ceva " tare ", cu o stire care sa-l sperie pe Pilat si care practic ACTIONA DIRECT IMPOTRIVA LUI PILAT : si anume l-au speriat pe Pilat din Pont, judecatorul roman al lui Iisus, ca Iisus se vrea REGE, si inca ce rege ? Vrea sa ia locul Imparatului de la Roma, cam asta au spus mi se pare.
Ca, daca era numai Rege al Iudeilor - ceea ce ii speriase la propriu pe iudei, si nu intelegeau ca Iisus nu vrea sa fie regele, conducatorul lor, pe pamant -asta nu il interesa pe Pilat din Pont.
Dar, sa vrea sa fie un Cezar, asta era altceva.
Si daca Pilat nu dadea curs presiunilor iudeilor, atunci, Pilat putea fi pedepsit chiar omorat de Imparatul sau Roman, pentru ca Imparatii romani mergeau si ei pana la ucidere, cand era vorba de tronul lor.
Pilat insa s-a speriat si om moale si nehotarat, L-a condamnat pe Iisus.
S-a pus intrebarea : de ce iudeii, ei insisi, nu L-au condamnat pe Iisus la pedeapsa capitala, de ce au avut nevoie sa o faca romanul Pilat din Pont ? Ei nu puteau ?
Se pare ca nu puteau, pentru ca Sanhedrinul nu mai avea dreptul sa condamne, sa dea pedeapsa, nu mai avea acel " droit de glaive ".
Stiti ca si azi statuia Justitiei are si balanta ( judecata ) si spada/ palosul ( LE GLAIVE in franceza ), puterea de decizie, de a se pronunta, de a da pronuntarea, hotararea.
De asemenea sanhedrinul nu putea tine sedinte in Sarbatori.
Stiti ca Iisus - s-au grabit iudeii si in cazul Lui, sa-L rastigneasca pentru ca venea Pastele, si vroiau, sa stea si ei ' linistiti ". Nu aveau voie sa tina sedinte de judecata.
Credeti ca vor plati vreodata ce I-au facut lui Iisus, desi pentru fapta aceasta inimaginabila, nu poate exista nicio pedeapsa prea mare ?
Daca ne gandim, pe Iisus L-au si judecat, condamnat, executat cat mai repede.
Pe sf. Stefan Intaiul Mucenic, la fel, s-ar fi grabit cu executia, l-au omorat prin aruncarea cu pietre, iar Saul ( viitorul Sf ap. Pavel ) le pazea hainele, pentru ca ei sa poata merge in valea...cum se numea ? in care erau condamnati si executati mai precis, cei hotarati mortii din punctul de vedere si din puterea iudeilor.
Se spune ca unui om drept, nevinovat, sa nu-i faci judecata.
Pe de alta parte, cand judeci, ca judecator, mana sa nu-ti tremure, cand iei decizia ( sa nu eziti sa condamni un vinovat ).
Insa Pilat a judecat un Nevinovat. Si L-a condamnat si dupa ce, el insusi ca judecator, a spus sus si tare ca n-a gasit in El nicio vina.
Ar fi trebuit sa ii tremure mana, in aceste conditii.
Dar el s-a spalat pe maini, si s-a descarcat astfel, de vreo vina.
Dupa el, ca a fost vinovat, a gasit chiar un alt Caesar, Imparatul Tiberiu si l-a condamnat la moarte.
De aceea un judecator, trebuie sa fie atent cand judeca, intelept si sa judece cum trebuie si in nicio circumstanta sa nu judece cum nu trebuie.
Pilat il putea salva pe Iisus. Dar nu a facut-o. Si sotia lui Pilat, noaptea de dinaintea procesului avusese un vis, si l-a prevenit pe sotul ei Pilat, sa nu cumva sa ii faca vreun rau Acestui Om, deoarece nu va fi bine, pentru ca asa visase ea. Dar Pilat nu a tinut cont de ceea ce il rugase, in mod expres, sotia lui.
Uite cate greseli la un judecator, la Pilat !!!
Dupa toate astea, de fapt, bietul, nu era deloc bun sa fie judecator.
Pentru ca el s-a temut pentru sine.
Iudeii intr-un fel, aveau sa-l denunte, sa-l toarne la Imparatul Roman, sa ii spuna ca Iisus vroia sa ia locul Cezarului de la Roma, si ca Pilat L-a salvat, ar fi fost o tradare a lui Pilat fata de Imparatul al carui supus roman era.
Pilat putea sa reactioneze si el, teoretic era om invatat, guvernator, luptator chiar cu vointa.
Dar a fost om moale si l-a costat.
Totusi, persoana lui nu ar fi fost cunoscuta nimanui, daca nu L-ar fi judecat si condamnat pe Iisus.
Cu privire la cuvantul " ancien " care are mai multe intelesuri, il veti intalni in fisierul pe care il atasez si incerc sa-l si copiez mai jos imediat, cand termin emailul acesta de scris...
ancien : deci ne intereseaza in context, ar fi batran ; sau, batranii ;
Ancien, daca e scris cu majuscula Ancien, inseamna scriitor in Antichitate, am gasit in dictionarul francez-roman din 1967, aparut la Editura Stiintifica.
Probabil prin extensie, putem spune chiar : carturar ( scriitor ).
ancien - de felul sau, acest cuvant inseamna : "fost ", sau " vechi ", " batran " , persoana mai veche in meserie ;
Tot navigand pe internet, am gasit ca Sanhedrinul, acum in zilele noastre, l-ar fi citat pe Papa Francisc si ar fi spus ca il si judeca in lipsa, daca ignora citatia, pe Muntele Sion ( vedeti 2 link-uri, 2 articole, unul e continuarea celuilalt in fisier ) .
De asemenea, Sanhedrinul din zilele noastre, ce credeti ? I-ar fi scris, le-ar fi, adica, scris lui Vladimir Putin si Presedintelui actual al SUA, indemnandu-i sa construiasca Templul din Ierusalim, despre care spune, culmea, ca e simbolul PACII.
Cate Temple au avut evreii care numai pace nu au.
Cu Templul povestea vine cam asa :
Din cauza ca ei - care respecta si iubesc Templul, simbolul pacii ( pentru lumea intreaga ! zice Sanhedrinul zilelor noastre ), au si facut in Templu, targ de oi si vite si casa de schimb de bani.
In apropierea Pastelui ( ? ) , Iisus le-a aruncat masutele la care faceau negot, " tarabele ", din Templu si le- a spus ca Templul este Casa de Rugaciune si asa trebuie sa fie.
deci, daca ei, ar fi iubit Templul, l-ar fi respectat, si nu faceau acolo targ de vite/oi si negot cu bani.
Pentru ca Iisus a facut asta si pentru ca a spus " Daramati acest Templu si in trei zile Il voi reconstrui " - acum referindu-se la TRUPUL SAU [ TEMPLUL ], si la INVIEREA SA dupa 3 zile de la Rastignire si moartea pe Cruce, pe Sanhedrinul acelor timpuri l-au apucat cele grave crize de nebunie pentru care nu s-au inventat medicamente, si nu s-a lasat pana nu a condamnat un Nevinovat, si inca, Care nici nu S-a aparat la proces !
Totusi, Iisus S-a aparat, as spune ca apararea Lui, a fost una cu bataie lunga, nu una care avea sa ii foloseasca pe loc, imediat, la proces, ci una care avea sa bata mai lung, pentru viitor.
De exemplu.... ar trebui ca sa indic bine versetul, sa ma duc in camera cealalta sa imi aduc Biblia.
Ev. Ioan 19:12 " Oricine se face pe sine imparat este impotriva Cezarului ".
Dintr-o data, Ioan ne spune, adica el, sf. Ioan ne spune " imparat ", iar Sf Luca in Evanghelie " rege ".
Iisus s-ar fi considerat pe sine Rege, Regele Iudeilor ( dupa Luca ) si imparat ( dupa Ioan ).
Ev Luca 23 ; 2, si 3 ( versetele )
23:2 " impiedicand [ adica Iisus ar fi impiedicat ziceau parasii Lui, reclamantii ] sa dam dajdie Cezarului si zicand ca El este Hristos, REGE"
Din aceste doua versete, adica din Ioan 19:12 si Luca 23:2, rezulta ca Iisus se " face pe Sine Imparat ", intrucat el impiedica " neamul nostru " "sa dam dajdie Cezarului ", si deci ce rezulta de aici ?
Ca ar fi vrut sa ia locul, sa tina loc de Cezar, de Imparatul de la Roma.
Luca spune ca Hristos zicea ca el este REGE, dar impiedica neamul ' nostru " sa dea/ plateasca dajdia Cezarului de la Roma.
Iar Ioan spune ca " se face pe sine Imparat [ si deci ] este impotriva Cezarului "
Din mai rau in mai rau.
Dar Iisus nu se considera Rege si nici nu vroia sa fie Rege. Regele Iudeilor.
Iudeii aveau rege, iar romanii aveau Imparat.
Nici imparat nu vroia Iisus sa fie.
23 : 3 in Ev. Luca "Iar Pilat L-a intrebat : Tu esti regele iudelor ? Iar El [ Iisus ], raspunzand, a zis : Tu zici."
Aici in acest verset, Pilat il cerceteaza, interogheaza sau audiaza am spune, pe Iisus.
Raspunsul lui Iisus este corect.
Mai intai ca El Iisus nu vroia sa fie rege si nu spusese ca El este/ ar fi Regele iudeilor.
Sau ca ar vrea sa fie pe viitor regele iudeilor.
El nu a spus asta.
Pe de alta parte, raspunzandu-i lui Pilat judecatorul procesului Sau in felul acesta : " TU ZICI", ii atragea atentia ca preia o acuzatie, pornita de la altii, de la iudei, si pe care de altfel nici nu ar fi putut-o dovedi Pilat.
Acest " Tu zici" a fost condamnarea de mai tarziu a judecatorului nedrept Pilat din Pont.
Pentru ca, desi Pilat l-a gasit nevinovat (23:4 " Nu gasesc nicio vina in Omul acesta" ), totusi Pilat, la presiunea acuzatorilor, care erau iudeii, inversunati, Pilat Il condamna pe Iisus !!!!
Pilat nu a putut dovedi acuzatia " Tu esti regele iudeilor ? ", se poate spune chiar ca era in lipsa de probe, de dovezi.
In procesul penal, astazi, dar asta provine din vechime, se spune ca orice indoiala ii profita inculpatului.
Mai bine achiti un vinovat, cand stai la indoiala, cand nu ai probe - decat sa condamni un nevinovat.
Iisus, mai mult decat atat, a fost gasit de Pilat FARA NICI O VINA.
A fost gasit de judecator FARA NICI O VINA.
Si totusi judecatorul L-a condamnat.
In acelasi moment, judecatorul Pilat s-a condamnat pe sine.
Deci, iata o aparare simpla, concisa, o atentionare foarte mare din partea lui Iisus, in mod direct, pentru judecatorul procesului Sau, care era Pilat.
Dar Pilat nu era om atent, nu era un om cu calitati pentru a sta la judecata.
Nu a dat atentie nici atentionarii venite de la sotia sa, care i-a spus " nici un rau sa nu-i faci Omului Acestuia", adica lui Iisus, nu a dat atentie nici atentionarii Lui Iisus.
A trecut peste gravul fapt, ca a condamnat cu stiinta, un om nevinovat.
Si stiti ce spune Iisus in Biblie, undeva in Evanghelii : " Din cuvintele/ vorbele tale/ voastre veti fi judecati ( condamnati ) :
Uneori evanghelistii relateaza acelasi eveniment din viata lui Iisus pe pamant, cu cuvinte diferite, putin diferit.
Dar, acum, nu, pentru ca iata, Ev. dupa Sf Marcu capitolul 15 versetul 2 : " Si L-a intrebat Pilat : Tu esti regele iudeilor ? Iar El, raspunzand, i-a zis : Tu zici."
Acelasi lucru, aceeasi consemnare ca si la Sf Luca !!!!!
Evanghelia dupa Sf. MATEI : capitolul 27: 11 " Iar Iisus statea inaintea dregatorului. Si L-a intrebat dregatorul, zicand : " Tu esti regele iudeilor ? Iar Iisus i-a raspuns : Tu zici . "
Acelasi lucru, aceeasi consemnare ca si la Sf Luca, ca si la Sf. Marcu, si la Sf Matei !
TREI EVANGHELISTI RELATEAZA IDENTIC ACEST INTEROGATORIU, ACEASTA AUDIERE A LUI IISUS, DE CATRE JUDECATORUL PILAT DIN PONT.
In Evanghelia dupa Sf Ioan, procesul este mai dezvoltat :
capitolul 18 ( si 19 apoi ), deci cap. 18 versetele 33 -40.
cap. 19: 4-12.
18: 33 " Deci Pilat a intrat iarasi in pretoriu si a chemat pe Iisus si I-a zis : Tu esti regele iudeilor ? "
18: 34 "Raspuns-a Iisus : De la tine insuti zici aceasta, sau altii ti-au spus-o despre Mine ? "
18:36 " Iisus a raspuns : Imparatia Mea nu este din lumea aceasta. Daca Imparatia Mea ar fi din lumea aceasta, slujitorii Mei s-ar fi luptat ca sa nu fiu predat iudeilor. Dar ACUM imparatia Mea NU ESTE DE AICI. "
18: 37 " Asadar esti Tu Imparat ? Raspuns- a Iisus : Tu zici ca Eu sunt imparat. Eu spre aceasta M-am nascut si pentru aceasta am venit in lume, ca sa dau marturie pentru ADEVAR ; oricine este din adevar asculta glasul Meu."
Pana aici :
De fiecare data cand este intrebat " Tu esti Regele iudeilor ? ", Iisus raspunde " TU ZICI".
Cand Iisus este intrebat " Asadar esti Tu IMPARAT ? " Iisus raspunde tot prin " Tu zici ca Eu sunt imparat.", insa adauga " Eu spre aceasta M-am nascut si pentru aceasta am venit in lume, CA SA DAU MARTURIE PENTRU ADEVAR ; oricine este din adevar asculta glasul Meu."
Se stie ca, Imparatii Pamantului nu sunt oameni sinceri, Imparatul ca si Regele, in imparatie sau regat, nu sunt straini de intrigi si comploturi, deci de minciuna.
Ei sunt departe de ADEVAR, regii si imparatii Pamantului.
" Imparatia mea nu este de aici ", poate insemna si imparatia din care [ si ] Eu fac parte.
"Dar "acum" " Imparatia Mea nu este DE AICI ".
" Nu este de aici " si " acum " - insemna, rezulta ca Iisus nu vrea sa ia locul Cezarului sau sa fie egal in rang cu el, eventual in fata numai a Iudeilor.
Aici in aceasta Evanghelie a Sf Ioan se discuta mai mult despre " imparat " si nu despre " rege", cu privire la Iisus.
" Imparatia Mea", poate fi si imparatia din care Eu, si Eu - fac parte.
Pentru ca este Imparatia lui Dumnezeu, a Sfintei Treimi, trei Persoane o singura Fiinta.
Ioan 19: 12 " [...] iar iudeii strigau zicand : Daca Il eliberezi pe Acesta, nu esti prieten al Cezarului. Oricine se face pe sine imparat este impotriva Cezarului."
Dar, ca de obicei, iudeii erau irationali cand ii apucau crizele de nebunie si tipa rautatea imensa din sufletul lor, pentru ca ei insisi se contraziceau :
Ba ca Iisus ' se face pe sine imparat [ si ] [ deci ] este impotriva Cezarului ", care era un Imparat PAMANTESC.
Ba ca, vedem in 19: 7 " Iudeii i-au raspuns : Noi avem lege si dupa legea noastra El trebuie sa moara, ca S-a facut pe Sine FIU AL LUI DUMNEZEU."
Asa ii spuneau lui Pilat, cerand condamnarea de catre Pilat la moarte, a lui Iisus.
Nu este aici o contradictie la iudei ??????
Iisus, dupa reclamantii Sai, iudeii :
( 1 ) se autodeclara /intitula / vroia Regele Iudeilor ;
( 2 ) se face pe Sine imparat si este impotriva Cezarului [ Pamantesc ], deci se face pe sine, ce rezulta ? Ca Iisus se vroia si El, tot Imparat PAMANTESC.
( 3 ) S-a facut pe Sine FIUL AL LUI DUMNEZEU.
In varianta ( 3 ), ca Fiu al lui Dumnezeu, cum era Iisus impotriva Cezarului de la Roma, care nu avea religia si credinta si invatatura religioasa a Iudeilor, care le era iudeilor cunoscuta, pe cand romanii credeau in idolii lor ????
In Evanghelia dupa Ioan ei se contrazic, iudeii pentru ca acuza variantele ( 2 ) si ( 3 ) as spune cu precadere, cu subliniere, desi acuza si varianta ( 1 ), dar in Ioan se consemneaza mai mult despre calitatea de Imparat, pretinsa de Iisus, aici este cea mai mare reclamatie si cea care Ii hotaraste viata, soarta lui Iisus, pentru ca, daca se vroia Regele Iudeilor, in fond, ce le pasa romanilor ? Cati regi nu avusesera iudeii, nu era chiar treaba lor.
Dar, calitatea de Imparat, l-a speriat pe Pilat.
In fond a fost o lupta PSIHOLOGICA SI IUDEII AU MERS LA INTIMIDARE, dar e drept ca sunt oribili cand fac crize de mare nebuni si isterie, cand nu mai tin cont de absolut nimic, si preseaza, dement, dement, dement, pana obtin RAUL pe care il CER.
Iudeii au mers chiar la santaj cu Pilat din Pont.
Santaj si amenintare.
De cate ori citesc evanghelia si procesul lui Iisus, dar cam rar, pentru ca ma doare, imi amintesc de Justitia romana si de Valentina Tatulescu judecatoarea presedinta de la Judecatoria Sector 1 Bucuresti.
Dupa ea, eram inchisa poate la nebuni, data afara - deci data afara DIN JUSTITIE, - si in cel mai cel, "fericit " caz, eram mutata la sectorul 4, unde tinea ea mortis.
" Vreau sa pleci din judecatoria mea !", si langa ea adunase judecatoarele care nu imi erau favorabile, de fel, erau femeile mai rele ale instantei...
Sunt momente cumplite, desi la cu totul alt nivel, in cu totul alte timpuri, in alti ani si in alte locuri.
Dar vorbind de isterie si nebunie, sunt momente cumplite prin care treci.
Creierul uman este acelasi in toate timpurile si in toate locurile.
Ca si sufletele sau sufletul omului.
Cat priveste aspectul acesta de incapatanare in a fi rau, eu il asemuiesc pe Caius Dragomir cu acei iudei reclamanti ai lui Iisus Hristos.
Fite si crize de barbat care avea ceva de fâtzã de prost gust feminina , dar incapatanat si irational in acele momente....
Uneori ma intreb daca n-a trait pe vremea lui Iisus...
( Mi se pare ca personalitate si portret, asemenea lui Stefan din " Cartea Mironei " de Cella Serghi...., insa in momente mai urate
si rele, mai accentuat ).
Pe google drive, am incarcat Talmudul din Babilon si pe cel din Ierusalim, nu le-am citit, voi citi din ele, sper ca franceza e accesibila si nu e cea arhaica.
Ei bine, si din cuvintele tale/ voastre veti fi judecati/ condamnati...
Iudeii Il acuzau pe Iisus ca ar fi " Regele Iudeilor ", dupa El.....
Au trecut anii, cati ani au trecut ???????
de la procesul lui Iisus si Rastignirea Lui pe Cruce ?
Astazi, Sanhedrinul zilelor noastre, il citeaza pe Papa Francisc la un proces, il judeca pe Muntele Sion, pe Papa Francisc de la Vatican, cel putin asa spun articolele de presa.
Sanhedrinul zilelor noastre drept cine se ia el ? Drept Regele Vaticanului ???? Regele Romei, Vaticanului ?????
Se ia sanhedrinul drept regele sau imparatul Papei Francisc de la Vatican ???
Se ia sanhedrinul drept regele sau imparatul Papei Francisc de la Vatican ???
Ce competenta are sanhedrinul sa il judece pe Papa Francisc de la Vaticanul Romei ?
De ce, exact sa il judece ? Poate trebuie sa interpretam ca vrea sa ii ia locul Papei Francisc de la Vaticanul Romei ???
In plus, sanhedrinul zilelor noastre ii solicita si pe Vladimir Putin si pe presedintele SUA, deci inca putin si se autointituleaza, sau se considera de acum Imparatul Lumii, nu ?
Ne spune ca acesti 2 presedinti, ai Rusiei - CRESTINE - si ai SUA- o tara care are crestini si cunoaste crestinismul - trebuie sa construiasca Templul din Ierusalim, acest Templu SIMBOL AL PACII IN LUME, PE GLOB.
Cata zazanie, cate daramari de Templu, cata razvratire, deci cata pace, are sanhedrinul in tara din care face parte, s-a vazut si vom vedea pana la Sfarsitul Lumii, pana a la doua Venire a lui Iisus.
De ce sa CONSTRUIASCA CRESTINII, UNUI SANHEDRIN CARE NU IL RECUNOASTE PE IISUS DUMNEZEU FIUL AL TATALUI CERESC, DECI NU IL RECUNOASTE NICI PE TATAL CERESC, UN TEMPLU LIPSIT DE DUMNEZEU, NECRESTIN ???
Ce interes pot avea 2 tari crestine, Rusia si SUA, in construirea unui TEMPLU, DIN CAUZA CARUIA IISUS HRISTOS DOMNUL NOSTRU A FOST OMORAT, BESTIAL OMORAT SI RASTIGNIT PE CRUCE - TEMPLUL - ACEST SIMBOL AL .... PACII ????!!!!
Ca, la origine Templul a fost o idee a unui credincios, asta e cu totul altceva.
Dar, ce a devenit Templul la iudei, IN TIMP, CU TIMPUL ?
Casa de schimb de bani si negot cu vite si oi - asta a devenit.
Pentru ca nu mai era Casa de Rugaciune.
Si pentru ca Iisus le-a spus ca trebuie sa fie Casa de Rugaciune, L-AU UCIS IN MODUL CEL MAI BESTIAL, INIMAGINABIL BESTIAL.
Si deci, ce fel de Templu vrea sanhedrinul acuma de la Rusia si SUA, o alta casa de schimb de bani si alt targ de vite si oi ??????????????????
Un Templu necrestin.
Si-a pierdut semnificatia, PENTRU CA UNDE E FIUL E SI TATAL, UNDE NU E FIUL, NU E NICI TATAL CERESC....
SI IN TEMPLU NU E FIUL, PENTRU CA SANHEDRINUL NU IL RECUNOASTE PE FIUL TATALUI.
E UN TEMPLU GOLG, PUSTIU, IN CARE NICI TATAL CERESC NU ESTE.
Degeaba te amagesti sanhedrinule !
RECUNOASTE-L PE IISUS HRISTOS FIUL LUI DUMNEZEU TATAL CERESC, SI ATUNCI POATE VEI FI AJUTAT - CA TU VREI BANI - SA ITI RECONSTRUIESTI TEMPLUL.
dar sa fie Casa de Rugaciune, iar cei care il reconstruiesc, sau contribuie cu bani sa aiba drept DE OBSERVATORI PERMANENTI.
Nu mai e Casa de Rugaciune ? Il faci iar negot si schimb de bani, pe acel Templu ?
Stii ce au patiti Templele cand iudeii au fost oameni rai, nu ??????
Nu s-au razvratit ei impotriva romanilor ?????
Si pe Iisus Il acuzau ca vrea El sa ia locul Imparatului Roman.
Dar ei, iudeii, s-au razvratit impotriva romanilor.
Poate ca aici e de inteles, niciun neam nu vrea sa fie ocupat de alt neam.
Dar, in cazul asta, daca tu te razvratesti contra Romei, de ce il acuzi pe Iisus ?? Si ii aduci si o acuzatie falsa.
Sanhedrinule, de ce sa te ajutam, noi crestinii ?
Recunoaste-l pe Iisus Hristos SI INIMAGINABILA CRIMA SARVARSITA DE SANHEDRIN SI MAI VEDEM CE-O MAI FI.
DUMNEZEU SE VA UITA POATE DIN NOU LA TINE, CUMVA.
Sau se va uite la tine pentru rugaciunile crestinilor, si din Israel, caci se or mantui si evreii, exista evrei buni de pus la rana.
Nu ca tine, sanhedrinule.
Mama, sa nu ne arate crizele lui de nervi !
olivia
Pièces jointes
- Le_Procès_de_N_S_Jésus_Christ_devant_l (1).pdf (5,10 Mo)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu