Putin inainte de ora 14h00 am aflat de la Silviu Marcov, ca tata Nicolae Marcov E INTERNAT LA SPITALUL SFANTUL LUCA, DIN BERCENI, LA SFANTUL LUCA-GERIATRIE, unde sunt camere du 2- 3 paturi si ca mama Magdalena Marcov se va intoarce acasa " dupa-amiaza", ( sau seara, imi spun eu, mai degraba, zic, ma gandesc ), adica ea nu se interneaza cu el, pentru ca nu s-ar putea acest lucru, sau si de aceea.
Internarea, Silviu nu stie sigur, mai mult presupune, ca ar fi cam de O SAPTAMANA, CHIAR ZECE ZILE, insa mai putin de o luna, pentru ca, spunea Silviu " nu cred ca ii [ pe pacienti ] tin acolo o luna, asa mult !"
Oricum ar fi, discutasem cu mama si cu tata, sa nu il duca la Recuperare
Un alt fapt este, ca imi e neplacuta situatia si nici nu sunt de acord cu ea, anume ca mama a spus pe 1 iunie 2017 lui tata : " Olivia a spus SA NU TE DUCEM LA RECUPERARE !", ca si cum, acuma, tata, dupa un AVC suferit, ar fi, intr-un fel, o papusa, sau un obiect pe care mama, Silviu, si eu ( rezulta cam asa din context, nu ? " il ducem" undeva, sau " nu il ducem ".
Eu ii spuneam ieri mamei ca e nevoie de un CONTROL MEDICAL pentru tata, sa vedem cum se simte, si ea mi-a spus, uimitor pentru felui ei de a vorbi cu mine, mi-a spus : " ASA E, AI DREPTATE, asa ar trebui ! "
In 2010 pe Facebook, cand am cunoscut-o pe Iulia Tilvescu si am aflat de situatia taticului ei, dl Tilvescu, care suferise un AVC si a fost internat la Geriatrie la Otopeni... dupa un timp, nu imediat, dupa cativa ani chiar, i-am spus mamei de aceasta situatie, de Iulia Tilvescu.
Si mai ales i-am spus ce a patit tatal Iuliei cu Geriatria.
Deci mama mea cunostea aceasta situatie, acest risc.
Nu inteleg de ce mama si Silviu, si poate si tata ( asa o fi vrut el, din vointa lui libera, fara sa ii sugereze nimic mama, in acest sens ? sa nu stiu eu ? ) au vrut ca eu sa nu stiu de internarea tatei azi 26 iunie 2017 la Spitalul Sfantul Luca la Geriatrie, spune Silviu, deci au sectie de Geriatrie acolo, in Berceni.
I-am pus intrebarea lui Silviu : " Mie, de ce nu imi spuneti nimic ? Ce vreau eu rau Silviu ? Eu vreau sa fie sanatos tata ! Atunci, de ce nu mi-ati spus nimic ? "
Silviu mi-a raspuns ca : " PENTRU CA TU ESTI IRESPONSABILA !!!!"
Mi-a spus si ca, mereu imi spune : " Tu scrii pe internet ", acum chiar acum nu a repetat asta, dar dimineata cand s-a intors acasa pe la 10 fara 20 de minute.
I-am spus : " Sunt iresponsabila pentru ca scriu pe internet ", cum se exprima Silviu.
I-am spus deci lui Silviu Marcov " Deci sunt iresponsabila pentru ca scriu pe FACEBOOK " ( ai mei fac parte din categoria de persoane care nu sunt de acord CU EXISTENTA FACEBOOK-ULUI, nu sunt "adeptii" retelelor de socializare, insa ei nu sunt singurii care sunt asa )....
Sa revin si sa repet, sa completez : ii spun lui Silviu : " De ce nu sunt eu responsabila ? Pentru ca scriu pe Facebook, nu ? SI PE FACEBOOK ARE PAGINA FB SI SPITALUL DE URGENTA UNIVERSITAR, SAU MUNICIPAL, BUCURESTI, SUUB.RO !!! "
Ieri : duminica, 25 iunie 2017, dupa Liturghie, discutand putin pe banca cu dna Elena Sofonea, sotia profesorului de informatica + Sofonea : zice dna Elena " Vorbeste cu tata ! Poate te ajuta el sa iti faci un cabinet de traduceri ! "
Poate ca Silviu Craciunas ( senior ) l-a cunoscut, aproape sigur, pe profesorul Sofonea de la facultatea de Informatica, pentru ca insusi Silviu Craciunas a predat, fiind profesor universitar la aceeasi facultate de Informatica a Universitatii Bucuresti.
Si Maria si sotul ei Silviu Craciunas au fost doi informaticieni foarte, foarte buni, deosebiti, ai Romaniei.
Iar Maria Craciunas a lucrat o vreme si la Posta de la Moghioros, unde ea singura a initiati, a pus in functiune, a lucrat la elaborarea intregului sistem informatic al Postei Romane de la piata Moghioros, stiu pentru ca ne spusese, imi spusese, si pentru ca odata, prin anul 1987 ( 1988?) am si fost la ea, la lucru, la Posta, unde lucra concret, singura lucra, deci numai ea din mintea si creierul ei, va dati seama ce capabila era cand lucra ?
Pentru ca acuma nu stiu daca mai lucreaza sau e la pensie.
Dar apoi, indirect, prin Silviu Marcov am aflat ca preda sau ea sau si ea si Silviu Craciunas, la o facultate in Sibiu.
Silviu Marcov i-a vizitat o data ( poate si de mai multe ori, nu stiu ) la Sibiu, si stiu ca mai tarziu, am gasit in casa ( cand eram eu studenta, deci din 2005 incolo ) 2 manuale, iata titlurile manualelor : " SILVIU CRACIUNAS : Elemente de teoria Bazelor de Date SGBD Microsoft ACCESS, Teorie si exemple", Universitatea " Lucian Blaga" din Sibiu, CENTRUL PENTRU INVATAMANT LA DISTANTA, Editura ALMA MARER, Sibiu, 2003, si celalalt titlu este : " MARIA CRACIUNAS, INFORMATICA", Universitatea LUCIAN BLAGA din Sibiu, Centrul pentru Invatamant la Distanta", Editura ALMA MATER, Sibiu 2002.
olivia
Le Lundi 26 juin 2017 13h52, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
olivia
Le Lundi 26 juin 2017 13h46, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
olivia
Le Lundi 26 juin 2017 13h36, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
olivia
Le Lundi 26 juin 2017 13h28, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
Stiri noi :
Am vorbit la telefon cu Cornelia Stanescu, mi-a spus ca exista si o filiala a GERIATRIEI OTOPENI, situata insa in alta parte si anume langa sau la PIATA FILANTROPIA, dupa Spitalul Sfanta Maria, unde pe pacienti ii tine o luna gratuit si cu insotitor.
Cornelia Stanescu mi-a spus ca ea a fost colega de an in facultate cu sefa de cabinet - asa a numit-o - a doctoritei ANA ASLAN de la Geriatrie, dar de vreo 6, 7 ani nu a mai vorbit cu colega ei de facultate si nu mai stie nimic de ea.
SILVIU MARCOV mi-a spus doar ca tata e internat pentru o saptamana la GERIATRIE SI CA MAMA STA CU EL.
Atat.
" Du-te la GERIATRIE SA-L VEZI, DACA VREI !" - mi-a spus Silviu Marcov, dar UNDE ANUME, LA CARE GERIATRIE SA MA DUC, NU MI-A SPUS, NU STIU UNDE ESTE EXACT INTERNAT NICOLAE MARCOV TATAL MEU.
Imediat dupa 1 iunie 2017, data externarii din Spitalul Municipal a tatalui meu Nicolae Marcov, in casa a aparut o carte pe care o citea tata, scrisa de un doctor cu nume strain, cartea in limba romana, despre VIRTUTILE MEDICAMENTULUI GEROVITAL, DESCOPERIT DE DOCTOR ANA ASLAN DE LA GERIATRIE.
Cred ca mama a imprumutat-o de la vecina Aurelia Calugaru de la etajul 8.
In anii trecuti eu am luat catva timp o pastila de medicament GEROVITAL ANA ASLAN, pe zi, pentru ca are multe efecte bune, insa ar fi trebuit sa iau 2 pastile pe zi, din prudenta eu am luat 1 pastila pe zi, pentru vezica mea urinara, pentru a-mi linisti vezica.
Gerovital, scria pe internet are multe efecte si virtuti, ajuta cam in orice boala sau afectiune, si in reumatism, am gasit scris undeva.
Insa, dupa ce am luat o pastila pe zi de Gerovital, dupa aceea, am respirat greu, foarte greu, astfel incat la catva timp, am oprit tratamentul.
Gerovital e impotriva imbatranirii, incetineste procesul de imbatranire al organismului, printre altele.
Nu stiu daca, nu ma pot pronunta, insa pot spune ce a urmat, nu stiu daca din cauza Gerovitatului Dr. Ana Aslan, la cateva luni dupa ce am oprit acest tratament, sau la un an poate, chiar - poate, zic - nu mi-a mai venit ciclul menstrual, incat am fost sigura ca am intrat direct la menopauza.
Dupa un timp, mi-a revenit, cam "timid" ciclul menstrual, de la sine.
"Timid" inseamna ca nu mai aveam ciclurile din tineretea mea, departe de asta, ci numai cateva picaturi, se opreau, iar veneau, si se opreau dupa cateva zile complet, asta imi era ciclul menstrual acuma.
Dupa alte luni bune, de zile, ciclul menstrual a revenit mai in forta, mai energic, insa mai slab decat in adolescenta si in tinerete.
Totusi am avut din nou ciclu menstrual, in unele luni, acesta manifestandu-se chiar relativ abundent.
Acum insa, de la luna la luna, nu este chiar o regula, acum de pilda, ieri duminica, mi-au venit menstrele, si nu prea am avut o hemoragie, am avut, cam slabuta, nu pot spune ca nu a fost insa, pentru ca a fost si in mod real se impuneau tampoane igineice absorbante.
Acum sunt in a 2-a zi de ciclu care e "fluctuant" cat priveste hemoragia, sau cum sa o numesc, fluxul de sange, cand mai deloc, cateva picaturi, cand se opreste, cand curge.
Ciclul menstrual mi-a venit prima oara la 14 ani si cateva luni, si a durat peste 10 zile, din care 8 zile a curs ca un rau, incat m-am speriat ca asta inseamna la o fata si femeie un ciclu menstrual.
Dupa aceea, in continuare si toata tineretea mea am avut hemoragii sau flux abundent de sange, foarte abundent chiar, cu care am avut intr-un fel "de furca", toata viata pana in urma cu cativa ani numai, cand am inceput sa iau Gerovital Ana Aslan, in speranta ca imi vindec vezica urinara.
Vezica mea urinara a primit la incpeut un diagonistic prezumtiv de cistita si vezica neurogena.
La inceput, in septembrie 2005.
IN 2008, diagnosticul de cistita a fost confirmat.
La analizele repetate in anul 2008 ( initial facute in 2005, si apoi in 2007 ), mi s-a descoperit bacteria E.coli in sumarul de urina.
Totusi, desi am urmat un tratament, mai exact am luat cateva pastile, niste pastile de Augmentin, am auzit un antibiotic destul de puternic, vezica mea urinara a continuat sa ma "supere", adica nu raspundea la tratament.
Am incercat ceaiuri din plante, stat la caldura, departe de umezeala si frig, ceai si iar ceai si fiertura de orz sau ovaz, orz mi se pare, o reteta gasita pe internet, spusa de un duhovnic unui crestin, care insa s-a vindecat urmand reteta aceasta simpla.
REVENIND LA TATA NICOLAE MARCOV : ma gandesc sa nu aiba probleme cu respiratia, DACA ii vor da Gerovital. De maniera generala, pentru ca nu stiu ce anume ii vor da, sau face, MA GANDESC CU TEAMA SA NU MOARA.
Pentru ca eu in casa am vazut aparuta cartea despre GEROVITAL, si poate ca mama a cerut pentru tata un tratament cu Gerovital.
Nu stiu cum l-a convins pe tata sa se interneze fara ca eu sa stiu.
SI NU INTELEG DE CE SA NU STIU EU, DE CE NU VOR EI SA STIU EU CA PLEACA TATA DE ACASA.
Tata e dupa un AVC, " asa a hotarat tata" spunea Silviu Marcov azi dimineata, pai bine, zic eu, dupa un AVC si cu memoria lui, care i-a revenit buna, dar totusi nu complet, cand stie ceva, cand nu stie prea bine....
Era tata in masura sa hotarasca asta, sa fie dus la Geriatrie si internat acolo, si inca fara stirea mea ????
In spital, la Municipal, tata se simtea bine in prezenta mea si mi-a spus chiar " NU TE DUCE, NU TE DUCE !", cand l-am vizitat pe 24 mai 2017, iar pe 23 mai 2017 el fusese internat de Urgenta.
Pe toata durata spitalizarii lui intre 23 mai- 1 iunie 2017 , tata s-a simtit bine in prezenta mea langa patul lui de spital !
Fata de mesajul meu de mai jos, de cele relatate mai jos de mine, si pentru ca este important, vreau sa adaug, ceva ce am mai scris mai demult, intr-un email, totusi sa repet :
In vara 1990, cand acasa au sosit dr. Caius Traian Dragomir impreuna si cu dr. Aurel Romila ( psihiatru acesta din urma ), la noi acasa, in prezenta parintilor mei, ei au stiut ca vor sosi, eu nu stiam nimic in ziua aceea si nu am stiut nici inainte de vizIta lor acasa la noi....
Dupa vizita lor, o viata intreaga, cand aminteam aceasta imprejurare mamei, ea imi trantea in fata, si tipa si imi spunea : " De ce imi reprosezi mie, CAND TU AI FOST CEA CARE L-AI ADUS PE ALA LA NOI ACASA, NU L-AI ADUS TU SI PE CAIUS DRAGOMIR ACASA ?"
Pe dr. Caius Dragomir l-am cunoscut prin nasa lui Silviu de botez, mai intai prietena de familie a parintilor me, care ma cunostea de mica, inainte cu mult sa se nasca Silviu Marcov.
Maria Craciunas si Silviu Craciunas sotul ei, au fost prieteni cu parintii mei ani de zi si am fost impreuna cativa ani in orasul Constantine in Algeria, ei locuiau in Romania in blocul M 8 sau M 9 - blocul M din mijloc, sunt 3 M-uri langa Biserica NASTEREA MAICII DOMNULUI Drumul Taberei, bloc de 10 etaje, apoi inainte de sau imediat dupa decembrie 1989, familia Craciunas s-a mutat LA SIBIU.
Inainte de asta insa se mutasera la Bucuresti, din Drumul Taberei, in cartierul FLOREASCA, in Lacul Tei, unde si-au cumparat un apartament, vanzandu-l pe cel din Drumul Taberei.
L-au pastrat si azi, in Bucuresti desi locuiesc mai mult la Sibiu, pentru copiii lor l-au pastrat sunt sigura.
Maria sau marioara a vrut sa ma ajute, lucra in domeniul informaticii la IIRUC in Bucuresti si un coleg de serviciu avea o fiica care se meditase la biologie si chimie cu niste profesori, si intrase la admitere la Medicina.
Maria l-a rugat sa ii spuna numarul lor de telefon, sa ma recomande.
Si astfel am avut numarul lor de telefon si i-am cunoscut pe dr. Caius Traian Dragomir pentru Biologie si dna Ileana Dinu pentru chimie, si prin Ileana Dinu pe prof. Calin Mihaileanu pentru fizica.
Ileana Dinu lucra atunci la Institutul IGIENA situat in spatele facultatii de Medicina din Bucuresti.
Ne aflam inainte de 1989.
IN iunie 2003 la camera de garda a spitalui de psihiatrie din Berceni, mama mea s-a plans de mine si i-a spus doctorului Marin Stancu ca : " Noi [ parintii mei, adica ] am mai apelat la un doctor psihiatru pentru Olivia in urma cu ani ( sau a spus in 1990 ? ) si acela a venit la noi acasa...."
deci mama mea a sus " NOI AM MAI APELAT LA UN DOCTOR PSIHIATRU..."
Cu alte cuvinte, mama ii spunea ca ea si tata au apelat la un psihiatru pentru mine.
Iar mie acasa, dupa 1990 si toata viata pana in 2003 si dupa 2003 chiar, dupa externarea mea, mi-a spus ca : " DE CE IMI REPROSEZI MIE CA A VENIT ALA LA NOI, NU TU L-AI ADUS ? SI PE CAIUS NU L-AI ADUS TU LA NOI ACASA ? NU AI VENIT TU CU EL ?"
Intre timp mi-am spalat o bluza de vara, afland ca mama o saptamana sta cu tata, nu stiu daca sta zi si noapte.
Ea vrea sa spele numai ea, ca ea stie cata apa si detergent sa puna, ca face economie, pe mine nu ma lasa in ultimii ani sa spal nimic.
Dar fiind plecata mi-am spalat bluza, afland ca va fi ocupata o saptamana cu tata.
Normal ca eu spal, eu nu astept, am explicat insa cum stau lucrurile in casa la noi.
Am vorbit azi cu Cornelia Stanescu pe la ora 11h00, cam mult, pe la 12h15 am inchis telefonul, sau poate am gasit-o inainte de 11h00 ?
Fusese la Coafor pentru pedichiura, de aceea la 9h25 nu o gasisem acasa la telefon.
Cornelia nu stie ce sa spuna, eu spun ca sunt disperata, ca mama si Silviu ma izoleaza, ea spune sa cer informatii prin email chiar la GERIATRIE, SA INCERC ASA.
Vedeti, mama tot ii dadea zor sa imi cumpar bluza sau pachetele igienice pentru menstre din ultimii bani, cei 50 lei noi, din care am cheltuit putin deja.
Tocmai acum ?????
Cand stia ca il interneaza pe tata azi in Geriatrie, pe 26 iunie 2017 ?
Vroia sa nu am bani NICI DE CALATORIA CU AUTOBUZUL PANA LA GERIATRIE, Cornelia spune ca ar trebui sa merg pana la aeroportul Baneasa, e mai ieftin asa, si de acolo ar exista un autobuz mai scump decat RATB Bucuresti, catre Otopeni si spitalul de GERIATRIE.
Ea mi-a spus ca, daca iau ( nu stiu daca mai exista 783 ) autobuzul 783 de la spitalul Coltea din fata, pana la OTOPENI, costa mai scump autobuzul pana la Otopeni, decat un autobuz pret de Bucuresti pana la Baneasa, si de la Baneasa sa iau un autobuz pana la spitalul de Geriatrie care costa mai scump nemaifiinf in Bucuresti.
Inteleg ca s-a scumpit si acum e foarte scump, zice Cornelia, autobuzul care face statia la spitalul Coltea in fata, sau si la Unirii, si care duce la AEROPORTUL OTOPENI.
Asa ar fi mai scump.
Silviu ma izoleaza, face pe grozavul ca el munceste !!!
Cat ma chinuia si batjocorea cand eram grefiera si dupa aceea.
cand doream pentru el sa faca Dreptul si sa devina avocat.
Spunea ca il silesc sa invete Dreptul care nu ii place, iar eu il oblig pe el.
olivia
Le Lundi 26 juin 2017 10h32, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
Bonjour ! Buna ziua ! Va rog sa ma ajutati, Iulia TILVESCU, prietenii, colegii !
Buna ziua tuturor ! Ii scriu acest mesaj IULIEI TILVESCU si in acelasi timp vi-l scriu VOUA TUTUROR prietenilor si colegilor mei !!!!!
Va rog sa ma ajutati, cumva, in vreun fel, va rog sa ma ajutati pentru ca nu mai stiu ce sa fac cu mama si fratele meu, va explic ce S-A INTAMPLAT :
IULIA TILVESCU, prin anul 2010 cand ne-am cunoscut prin intermediul Facebook-ului, ai relatat si mi-ai relatat o situatie de fapt : TATAL TAU DOMNUL TILVESCU SUFERISE UN AVC, UN ACCIDENT CEREBRAL VASCULAR si dupa externarea din spital, TATAL TAU A FOST INTERNAT LA GERIATRIE, unde tu IULIA TILVESCU aveai o prietena care era doctorita, nu mai stiu in clipa aceasta cum se numea prietena ta, doctorita, care insa a spus ca o sa aiba ea grija de tatal tau !
Dupa aceea, dupa un timp, desi l-ai INTERNAT PE PICIOARE PE TATAL TAU IN GERIATRIE, L-AI SCOS PE TARGA, CAM DUPA O LUNA DE ZILE.
DRAGI PRIETENI, COLEGI, VA ROG CUMVA, POATE MA PUTETI AJUTA :
In special nu mai stiu ce sa fac in relatia cu mama mea si cu fratele meu :
VA SPUN CE S-A INTAMPLAT :
ASTAZI DE DIMINEATA devreme am auzit sunand desteptatorul, ceasul mamei, m-am mirat, pentru ca nu mai suna ea fiind acasa, nu are treaba undeva anume, la vreo ora.
Insa am adormit la loc.
M-am trezit pe la 8h30 sau putin mai mult si am ramas in pat, in casa era liniste si la ora 9h00 m-am dat jos din pat.
STUPOARE : TATA, MAMA SI SILVIU NU ERAU ACASA.
UNDE E TATA ????
9h25 : o sun de 2 ori acasa pe fix, pe Cornelia Stanescu colega de liceu de la Gh Sincai a parintilor mei, ea nu raspunde, o fi plecata undeva.
Ora 9h40 : ACASA, IN LINISTE, VINE, SE INTOARCE FRATELE MEU SILVIU MARCOV.
Intra direct in baie.
Il intreb UNDE ESTE TATA ?????????
Silviu imi raspunde, la inceput, apoi insa imi spune ca II PUN INTREBARI SI NU SUNT LA ANCHETA SI EL NU IMI MAI RASPUNDE.
MAMA SI SILVIU L-AU INTERNAT PE TATA LA GERIATRIE LA RECUPERARE !!!!!!
Silviu imi spune ca pentru o saptamana, si inca imi spune : " DU-TE SA-L VEZI DACA VREI, A FOST HOTARAREA LUI TATA, MAMA STA ACOLO CU EL !"
Vedeti, ma intreb daca mama a vrut sa ajung la tata, desi stia ca il va interna la GERIATRIE.
Pana acolo au luat un taxi, inteleg ca fratele meu care a avut masina, nu mai are masina.
Ma gandesc la intentia mamei mele :
Am avut o suma mica de bani, ai lui tata, ii tineam la mine, de cand in 23 mai 2017 l-au luat cu Ambulanta din pricina ca a facut un AVC si l-au internat la SPITALUL MUNICIPAL LA NEUROLOGIE LA ETAJUL 9.
Banii au ramas nefolositi, pastrati si eu i-am cumparat vinerea trecuta, cu slujba Sfantului Maslu, de la Biserica, lui tata, MICA BIBLIE ILUSTRATA, pentru el, sa se faca bine, sa citeasca din ea, pentru ca citeste carti.
Am cheltuit o jumatate din suma totala de 1 milion de lei vechi.
Am ramas cu 50 de lei noi.
Am vrut sa cumpar pentru mine o bluza din panza topita alba, de 30 de lei noi si mama mi-a spus sa iau din banii aceia, ai lui tata, daca tot ii am.
Din piata am cumparat insa, altceva : polen pentru mine si papiote cu ata colorate pentru niste bluze al caror tiv, facut la norma, pe ici pe colo se descoase, desi sunt noi, relativ noi.
Nu e rusine sa o spun, si trebuie sa o spun, nu am de ales : imi trebuiau ieri, duminica, Libresse, tampoane pentru menstre, mama spune nu se gasesc mereu la Cora, sunt cele mai bune, am altele, dar nu la fel de eficiente si bune "always".
I-am spus mamei ca astazi luni 26 iunie 2017 ma duc eu in CORA LUJERUL dar sa imi dea bani, costa cam 4 lei / pachetul Libresse.
Mama a spus acelasi lucru, ca in cazul bluzei : " PAI NU AI BANII AIA ?"
I-am raspuns : " Bine, bluza de 30 lei sa cumpar din banii aceia, si tampoane, pachete tot din ei ? dar tu crezi ca 50 de lei sunt un salariu ??? "
Acuma ma intreb daca nu vroia sa imi cheltui ultimii bani, ca sa nu pot ajunge la tata sa il vad, PENTRU CA STIA CA IL INTERNEAZA IN GERIATRIE !!!
Din 2 iunie 2017 merg la 3 slujbe pe saptamana la Biserica Nasterea MAICII DOMNULUI DRUMUL TABEREI, duminica la Liturghie, miercuri la Paraclisul Maicii Domnului, vineri la Sfantul Maslu.
Mama imi da, regulat suma, sau JERTFA necesara de 10 lei noi, pentru ca stie ca ma rog pentru tata, dar si pentru alte persoane.
Imi da - uneori - chiar 15 lei noi, pentru tamaie si lumanari.
INTREBAREA MEA INSA ESTE : CE POT FACE ACUM, IN PREZENTUL IMEDIAT, SI PE VIITOR, IN VIITORUL APROPIAT CU MAMA SI SILVIU ?
Ei se ascund de mine, nu ma informeaza, vorbesc despre mine, insa ce fac ei, nu mentioneaza.
Daca le reprosez sau ma enervez, pentru ca sunt rai, sunt oameni rai cu mine, parca nu ar fi MAMA SI FRATE, atunci ei imi vor reprosa CONTINUU CA EU SUNT REA, CA LE VORBESC URAT, iar Silviu imi repeta mereu : " NU MAI STII CE AI FACUT, CUM TE PORTI CU NOI ?"
Duminica dimineata am plecat la Liturghie, mama se intorcea deja din piata, si am gasit-o in bloc, la Iesire/ Intrare, unde e un hol mic, intre cele 2 randuri de usi ale blocului nostru R 4 din Drumul Taberei 57, sector 6, scara A, cu intrarea prin strada DELINESTI.
Mama mea statea de vorba cu vecina de la etajul 1, cu DOAMNA MANESCU, si cand am deschis eu usa blocului, ele erau langa AVIZIERUL DIN HOLUL MIC AL BLOCULUI si mama ii spunea asa doamnei Manescu : "DA, DA, A FACUT FACULTATEA !!!!"
Doamna Manescu a continuat conversatia cu mama mea si i-a spus : " Si eu am avut o colega care a facut facultatea...... ", si eu am dat Buna ziua doamnei Manescu si am iesit, am plecat spre Biserica, la Sf. Liturghie.
IULIA TILVESCU MA POTI AJUTA CUMVA, IN VREUN FEL ????
MA PUTETI AJUTA?
As vrea sa pot avea o relatie normala cu mama mea Magdalena Marcov si cu Silviu Marcov.
Care imi e frate bun. In teorie, nu in fapte. DAR ORICE FAC EI DOI, DREPTATEA, AJUTORUL E NUMAI DE PARTEA LOR, TOT TIMPUL, INVARIABIL.
Deunazi, cand am spus in casa ca pastram 100 de lei noi ai tatalui meu pentru DOCTORI LA MUNICIPAL, mama mi-a spus : " TU NU TE BAGA, BANI LA DOCTOR DAM EU SI SILVIU, CA TU ESTI MANA LARGA SI TREBUIE DATA O SUMA [ anumita , adica nu mai mult ] !"
Mi-a spus asta cand cumparasem MICA BIBLIE, VINEREA TRECUTA DUPA MASLU si o adusesem acasa lui tata.
DIN PUNCT DE VEDERE JURIDIC, AS VREA CA EU, SI DACA MAI SUNT OAMENI IN SITUATIA MEA, SA FIU PROTEJATA DE LEGE, VA PRECIZEZ CA AS VREA, SI NUMAI JURISTII POT FACE ASTA, AS VREA O LEGE CARE SA APERE DREPTURILE PERSOANELOR, MEMBRILOR DE FAMILIA, CARE, CA SI MINE NU SUNT SUPORTATI DE ALTI MEMBRI AI FAMILIEI LOR.
Pentru ca eu sunt PERMANENT desconsiderata de mama mea si de fratele meu si sunt chiar prejudiciata.
Cum a fost cazul internarii mele pentru conflict de familie intre 17 iunie- 26 iunie 2003 la Psihiatrie in sos. Berceni, la spital.
Sunt convinsa ca si atunci, mama mea si Silviu,si tata dar pe tata l-am iertat de tot, AU STIUT, AU CUNOSCUT UN DOCTOR, au vorbit dinainte poate chiar cu dr. Marin Stancu de la Camera de Garda din seara internarii mele.
Oricum au cunoscut un doctor, pentru ca m-am "trezit", intr-un fel reclamata inca din 1990, cand acasa la noi au sosit doctorii Caius Traian Dragomir cu care lucrasem meditatii la Biologie pentru admiterea la Medicina si care ma angajase, cu stirea si cu - in parte - sprijinul mamei mele la Laboratorul lui din cadrul Institutului Victor Babesc, situat pe Splaiul Independentei.
Am mai povestit cum intr-un an, vara, in 1990, Caius Dragomir mi-a spus ca vrea sa isi vada un prieten doctor care lucreaza la Psihiatrie, si cand am ajuns cu Caius acolo, doctorul, amicul lui Caius, mi S-A ADRESAT MIE SI M-A INTREBAT : " Cu ce va pot ajuta eu acasa ?"
Parintii mei au stiut si in cazul acesta, pentru ca nu trecea Caius peste ei, pentru ca ii cunostea pe parinti si dimineata Caius venea si discuta cu tatal meu, si apoi plecam el si cu mine la Institutul Victor Babes unde eram de acum angajata in munca.
Eu am tacut, in ziua aceea in fata dr. Aurel ROMILA.
Am tacut.
Dupa aceea, au trecut cateva zile, si intr-o zi mama si tata au spus ca vine cineva la noi, deci ei stiau, pentru ca eu nu am stiut, si au sosit Caius si Aurel Romila, care mi-a prescris o lista de sedative sau ce erau. Nu am inteles ce vroiau de la mine, dar la fel, am tacut.
Dr. Aurel Romila mi s-a adresat cu o fraza ciudata, caci nu gaseam ca are vreo calitate sa spuna asa ceva, in vara 1990 si el fiind doar doctor, medic, mi-a spus asa : " DACA NE AJUTI SI PE NOI CU ARABII ASTIA, TE AJUTAM SI NOI CU FACULTATEA, SA INTRI LA FACULTATE, DACA NU...."
Mi s-a parut in neregula o astfel de fraza si am tacut.
A trebuit sa iau medicamentele, pana cand tatal meu i-a spus mamei sa nu le mai iau.
Slabisem pana la 30 de kg si mama a chemat o doctorita, nu stiu cine era, cum a contactat-o, poate tot prin Caius Dragomir ? Semana cu doamna Elena Cirstea, mama colegei mele de clasa din liceu Carmen Mihaela Cirstea.
Au chemat-o pentru ca nu mai suportam medicatia si vomam.
IN vara aceea am plans, pentru ca simteam ca nu intru la facultate, acasa atmosfera era grea, si Caius si el era o persoana dificila, greu de suportat, ca sa nu intru in detalii.
Mama nu suporta ca eu plang.
Dupa vizita doctoritei, am fost trimisa si am plecat cu tata la spitalul GRIVITA la o ecografie la FICAT, pentru ca medicatia aceasta, sedative sau ce mai sunt similare, afecteaza ficatul sau functionarea lui.
Ecografia a aratat ca nu am nimic la ficat.
Cand lucram, cand mergeam la Institutul Victor Babes, iarna, cred chiar in iarna Revolutiei romane din decembrie 1989, m-au trimit cu eprubetele la spitalul Grivita, sa iau sange recoltat de la pacienti, si sa il aduc in eprubete, la Institutul Victor Babes pentru lucrarile Laboratorului doctorului Caius Traian Dragomir, care conducea Laboratorul.
Era iarna, frig si mergeam in spital la DOCTORUL GUTIU, un domn cu parul foarte negru, si piele destul de alba, iar ochii nu mai stiu, ii avea caprui cred, sau albastri ? O asistenta tanara de tot, frumoasa, firava ca aspect, cu piele alba, ochi albastri, ea imi dadea eprubetele cu sange, era pusa de dr. Gutiu pentru aceasta "sarcina".
Apoi ma intorceam la Institut cu eprubetele.
IULIA TILVESCU, NU VREAU SA AJUNGA TATA MAI RAU, SA NU IL SCOATA PE TARGA, SA NU MOARA TATICUL MEU NICOLAE MARCOV.
Ma puteti ajuta cumva, VA ROG !!!!!
Cineva ma poate ajuta cumva ??
NU ERA FIRESC, NU E DREPT, NU E CORECT, SA STIU SI EU CA TATA PLEACA IN GERIATRIE INTERNAT LA RECUPERARE ?????????????
FRATELE MEU ISI BATE JOC DE MINE, in majoritatea timpului nu imi spune nimic, imi spune ca " Ce ? " eu fac anchete ? Sa il las in pace.
ORICE AR FACE MAMA SI SILVIU CONTRA MEA, A DREPTURILOR MELE, EI DOI AU MEREU, INTOTDEAUNA DREPTATE.
I-am spus mamei duminica trecuta ca stiam ca in casa la Nicoleta Toma, fosta vecina de la et. 1 de sub noi, ma facea nebuna, tampita, proasta, ca nu o ascult, mi-a spus FLORI BEREZUCA DIN BLOCUL R 7, de la str. Tg- Neam sector 6 Bucuresti, Flori se ocupa de cei 2 copii ai Nicoletei Toma, si primea un salariu lunar, pentru ca din tinerete nu mai lucra, dupa 1989 a fost disponibilizata de intreprinderea unde lucrase secretara, la Directie, intreprinderea dupa 1989 s-a desfiintat.
Mama A NEGAT, A TIPAT SI A SPUS CA : " O sa o sun eu pe Flori Berezuca, sa vedem !"
I-am spus mamei ca am auzit-o cum ma vorbea de rau SI II SPUNEA CA NU O AJUT PE EA, VECINEI DE LA ETAJUL 8 DNA ANTON, care a decedat acum cativa ani, era profesoara de geografie la scoala 176 mi se pare, din Drumul Taberei.
A fost destul de longeviva, dar nu stiu cati ani avea exact cand a decedat, cam 80 de ani oricum. MAMA A SPUS CA MINT, CA NU E ADEVARAT, CA EA NU A VORBIT CU DOAMNA ANTON NICIODATA.
SI IATA, DUMINICA TRECUTA pe 25 iunie 2017, jos la bloc, in hol, langa Avizier, mama discuta cu VECINA DOAMNA MANESCU, sunt sigura ca vorbeau despre mine, sau si despre mine.
olivia
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu