olivia
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Le Mercredi 9 mai 2018 19h33, Olivia Marcov <oliviamarcov@yahoo.fr> a écrit :
Bonsoir à tous! Buna seara tuturor! 9 mai 2018 Declaratia de la Paris 2017
Asupra Datei Declaratiei de la Paris " O Europa in care putem crede", cu rabdare, cautand in mai multe articole, gasim informatii precum :
Mai 2017, s-au intrunit personalitatile care au contribuit la conceperea, la elaborarea Declaratiei ;
Inceputul lui octombrie 2017 - ar fi fost publicata ;
Inceputul lui octombrie 2017 - ar fi fost gata, insa publicata a fost la jumatatea lui noiembrie 2017
Mai apare si data de 2.2.2018 pe blogul uneia dintre persoanele care au contribuit la elaborarea declaratiei, dna Chantal DELSOL, am gasit blogul ei, sa va uitati si pe el.
In dreapta paginii internet, cand cautam referinte despre data aparitiei Declaratiei de la Paris, a aparut in dreapta, in limba romana, doar atat: data publicatiei 6 aprilie 2018.
De pe pagini web diferite care vorbesc despre aceasta Declaratie am adunat in fisierul pe care il atasez, articole pe marginea elaborarii Declaratiei, cine, cati au fost cei care au elaborat-o, ca au fost 10, ca au fost 12..., ce vor prin declaratia aceasta personalitatile care au gandit-o si au pus-o pe hartie, ce criticã acestia cu privire la Europa actuala ( UE ), ce solutii propun ei pentru a remedia situatia care este astazi, criticã...cum vad ei Europa si tarile europene, cum se pot aceste dezvolta pe acelasi continent pe viitor....
Articolele sunt in franceza si vreo 2 in limba romana.
Vedeti, Declaratia de la Paris a fost tradusa in limba romana, cred, cel putin de 2 ori, in doua versiuni adica, intrucat in magazinul politic Lumea 5 (302) mai 2018 gasim Declaratia, pe puncte, in limba romana, dar cuvintele folosite, traducerile, sunt sensibil diferite [ direct spus sunt cuvinte diferite, desi asemanatoare ], daca compar Declaratia asa cum apare in Lumea din mai 2018, cu aceeasi Declaratie de la Paris, aparuta in limba romana pe blogul indicat in emailul precedent, a carui adresa este aceasta
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[ Daca acest e-mail va aparea trunchiat, [ daca ] nu se va afisa complet, cel mai bine e sa deschideti fisierul pe care il atasez, e cel de ieri cu filmul Urgia si articolele din presa, la care azi am adaugat articolele despre DECLARATIA DE LA PARIS ( 9 mai 2018 ).
*** Cand un email este trunchiat, de obicei trebuie ca, undeva, in partea de jos, la " finalul" emailului apare cu litere mici mentiunea ca " acest mesaj a fost trunchiat ". In acest caz finalul emailului este numai aparent finalul, nu este sfarsitul mesajului.
Totusi am avut surpriza sa primesc emailuri trunchiate, fara vreo mentiune care sa specifice acest lucru, si chiar nu mi-am dat seama atunci ca e trunchiat, decat pentru ca am trimis mai departe emailul, am dat Forward, si atunci, cand sa introduc adresele email ale destinatarilor, am vazut cu uimire, cum emailul meu se .... intinde si se intinde....si continua cu informatii care nu erau vizibile cand l-am deschis eu prima oara. ]
09/05/2018 18:05:37
Britanicii vor extrage 30 de tone de aur si argint pe luna dintr-o mina din Suceava
http://www.tetelejurnal.ro/judecata-lui-tetelu/britanicii-vor-extrage-30-de-tone-de-aur-si-argint-pe-luna-dintr-o-mina-din-suceava-uite-asa-pierde-romania-toate-bogatiile-17208637
Une Europe en laquelle nous pouvons croire !
https://www.futur-ch.ch/une-europe-en-laquelle-nous-pouvons-croire/
« 10 philosophes de 8 pays européens se sont mis ensemble pour définir l’identité de « l’Europa véritable » et de dénoncer la fausse Europe qui nous menace. En début d’octobre 2017 ils ont publié «La déclaration de Paris – Une Europe en laquelle nous pouvons croire».
L’Europe est notre maison
« L’Europe nous appartient et nous appartenons à l’Europe. Ces terres constituent notre maison, nous n’en avons aucune autre. Les raisons pour lesquelles nous chérissons autant l’Europe dépassent notre capacité à expliquer ou justifier cette fidélité. Il est question d’histoires partagées, d’espérances et d’amours. Il est question de coutumes, de périodes de joie et de douleur. Il est question d’expériences enthousiasmantes de réconciliation et de promesses d’un avenir partagé. Les paysages et les évènements communs charrient une signification spéciale pour nous, mais pas pour d’autres. Notre maison est un lieu où les objets nous sont familiers et dans laquelle on nous reconnait, quelle que soit la distance qui nous éloigne de celle-ci. Celle-ci est l’Europe véritable, notre civilisation précieuse et irremplaçable. »
Une fausse Europe nous menasse *****[ nous menace ]
« L’Europe, dans toute sa richesse et grandeur, est menacée par une vision fausse qu’elle a d’elle-même. Cette fausse Europe s’imagine comme l’aboutissement de notre civilisation, mais, en fait, elle va nous confisquer notre patrie. Cette vision erronée fait appel à des exagérations et des distorsions de vertus authentiquement européennes tout en se montrant aveugle à ses propres vices. En cautionnant une lecture caricaturale de notre histoire, cette fausse Europe porte intrinsèquement des préjudices vis-à-vis du passé. Ces porte-étendards sont des orphelins volontaires, qui conçoivent leur situation, d’être apatrides, comme une noble prouesse. Sous cet angle, cette fausse Europe s’encense du fait d’être le précurseur d’une communauté universelle, qui n’est ni une communauté, ni universelle. »
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La Déclaration de Paris ( textul Declaratiei de la Paris din octombrie 2017, publicat/aparut la jumãtatea lui noiembrie [ à la mi-novembre ] 2017 )
https://thetrueeurope.eu/une-europe-en-laquelle-nous-pouvons-croire/
Pour croire en l’Europe
http://lanef.net/2017/12/03/pour-croire-en-leurope/
« Pour croire en l’Europe
À la mi-novembre a été rendue publique « La Déclaration de Paris », dont le sous-titre indique l’objet : « Une Europe en laquelle nous pouvons croire » (1). Signée par douze intellectuels européens, elle rejoint très largement les constats que nous ne cessons de faire sur l’Europe ici même depuis la création de La Nef fin 1990. Les quatre signataires français interviennent plus ou moins régulièrement dans nos colonnes : Philippe Bénéton, Rémi Brague, Chantal Delsol et Pierre Manent. Parmi les autres signataires, signalons Robert Spaemann (Allemagne) ou Roger Scruton (Grande-Bretagne).
Cette Déclaration rompt radicalement avec la vision de l’Europe qui domine très largement dans toutes les sphères dirigeantes, qu’elles soient politiques, économiques, médiatiques, culturelles, religieuses… En effet, le principe fondamental de ce texte est de défendre une Europe des nations, quand l’actuelle « construction européenne », depuis l’Acte unique de 1987, tend à laminer progressivement la souveraineté des nations dans l’optique non avouée de la transférer vers ce qui finira par être un État européen si l’on ne stoppe pas cette évolution mortifère. « L’Europe véritable est, et sera toujours, une communauté de nations, chacune jalouse de sa singularité » (n. 12), lit-on dans ce texte.
LA DÉMOCRATIE CONFISQUÉE
Les auteurs soulignent que l’Europe s’est caractérisée par la recherche d’une plus grande participation collective à la vie politique des nations. Or, l’Union européenne conduit au mouvement inverse et, par sa centralisation et sa bureaucratie – fondamentalement contraires au principe de subsidiarité qui est l’un des piliers de la doctrine sociale de l’Église –, confisque une démocratie acquise parfois de haute lutte dans chacun de nos pays. Non seulement les peuples ne se sentent plus représentés par Bruxelles, mais « cette fausse Europe n’encourage pas vraiment une culture de liberté. Elle promeut une culture d’homogénéisation dictée par le marché et un conformisme imposé par la politique » (n. 16).
Cela se vérifie tout particulièrement lorsque l’on conteste la volonté multiculturaliste qui anime nos européistes convaincus et que l’on ose penser que l’immigration massive et l’islam posent un grave problème à l’Europe, pire que les frontières sont nécessaires et bienfaisantes. « Une immigration sans assimilation est une colonisation, écrivent nos auteurs, et celle-ci doit être rejetée. Nous attendons justement de ceux qui migrent vers nos terres qu’ils s’incorporent à nos nations en adoptant nos mœurs » (n. 27).
Face au « tout marché » qui se développe avec la mondialisation – tout étant à vendre et à acheter, jusqu’au ventre des femmes –, la Déclaration invite à orienter les marchés en vue de finalités sociales et insiste sur l’impérieuse nécessité de parvenir à un consensus moral minimum qui, selon nous, ne peut être que la loi naturelle : « L’Europe doit retrouver un nouveau consensus à propos de la culture morale afin que les populations soient guidées vers une vie plus vertueuse » (n. 30). Et nos auteurs soulignent l’importance de la famille et du mariage, « fondement de la société civile » et « base de l’harmonie entre les hommes et les femmes » (n. 33).
RETROUVER UNE FIERTÉ LÉGITIME
Ces changements ne seront possibles que si les Européens retrouvent la fierté de ce qu’ils sont en cessant d’être des« orphelins volontaires », en cultivant la grandeur de leur passé, sans nier ses pages moins glorieuses et sans répudier les racines chrétiennes qui nous ont tant donnés, à commencer par l’anthropologie qui donne un sens à la personne et à sa dignité. Notre principal ennemi aujourd’hui, c’est nous-mêmes : nous nous auto-détruisons parce que nous ne savons plus nous aimer nous-mêmes, c’est un ferment de dislocation plus puissant encore que le libéralisme ou l’islam.
Cette haine de soi, nous la devons largement aux horreurs des deux guerres mondiales qui nous ont traumatisés. Et la gauche, sur ce terreau, a alimenté la culpabilité en jouant sur la peur d’un fascisme toujours renaissant et donc toujours menaçant incarnant le mal absolu, auquel elle a opposé le mythe de l’Autre, personnification du bien, d’où son idéalisation du multiculturalisme, sa volonté immigrationiste et son aveuglement sur l’islam.
Il faut sortir de cette logique suicidaire et c’est bien le sens de cette « Déclaration de Paris » qui appelle à aller plus loin : réfléchir aux pistes pour bâtir concrètement une autre Europe, celle « en laquelle nous pouvons croire » et que nous pourrons aimer car l’Europe unie demeure un projet exaltant et nécessaire.
Christophe Geffroy
(1) Cf. le texte intégral de cette Déclaration sur le site <thetrueeurope.eu>. Elle sera aussi publiée au Cerf en janvier, le think tank Thomas More devant en assurer la communication en vue des élections européennes de mai 2019. Les signatures seront bientôt ouvertes à tous.
© LA NEF n°298 Décembre 2017 »
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Una dintre persoanele care au contribuit la elaborarea Declaratiei de la Paris ( din octombrie,noiembrie 2017 ) este dna Chantal Delsol, am gasit Declaratia postata chiar pe blogul acestei doamne ! Scrie Déclaration Paris 2.2.2018.
Iata blogul si Declaratia si persoanele care au conceput-o ( elaborat-o ) :
http://www.chantaldelsol.fr/declaration-de-paris/
LA DE ́ CLARATION DE PARIS
Une Europe en laquelle nous pouvons croire
PHILIPPE BE ́ NE ́ TON (France), REMI BRAGUE (FRANCE), CHANTAL DELSOL (FRANCE), ROMAN JOCH (RE ́ PUBLIQUE TCHE` QUE), ANDRAS LANCZI (HONGRIE), RYSZARD LEGUTKO (POLOGNE), JANNE HAALAND MATLARY (NORVE` GE), DALMACIO NEGRO (ESPAGNE), ROGER SCRUTON (ROYAUME UNI), ROBERT SPAEMANN (ALLEMAGNE), BART JAN SPRUYT (PAYS-BAS), MATTHIAS STORME (BELGIQUE)
declaration-paris18030 – 2.2.2018 – 12:24:12 – page 10
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Cautare cu google.ro cu aceste cuvinte “ une europe en laquelle nous pouvons croire «
Rezultatele gasite ( rasfoiti titlurile articolelor gasite la rezultate !!!! apar si carti...)
https://www.google.com/search?q=une+europe+en+laquelle+nous+pouvons+croire&rlz=1C1AOHY_roRO708RO708&ei=EhLzWpP8KIGYkwWXjZXACQ&start=10&sa=N&biw=888&bih=596
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O Europă în care putem crede
- 26-01-2018
- Nr. 907
· Florin HĂLĂLĂU
A trecut aproape neobservată în presa românească (cu excepția notabilă a Dilemei vechi, unde a scris Sever Voinescu) Declarația de la Paris, intitulată O Europă în care putem crede, document al unor intelectuali europeni îngrijorați de soarta continentului nostru. Întrunite la Paris în mai 2017 și dînd publicității textul Declarației în octombrie 2017, aceste personalități fac un apel la recuperarea tradițiilor și a spiritului adevăratei Europe. Documentul atinge subiecte de multe ori tabu în dezbaterea publică, punînd degetul pe rănile provocate în conștiința europeană contemporană de perfida corectitudine politică. Se vorbește mult despre unitatea europeană, dar, în același timp, în ultimii 25 de ani am asistat la multe mișcări secesioniste care au avut și au darul de a slăbi statele europene. Aceste mișcări sînt întemeiate pe teorii false despre ceea ce dau și ceea ce primesc de la administrația centrală. Despre ce solidaritate putem vorbi la Liga Nordului din Italia, care visează la un stat independent numit Padania? Catalonia a reușit să meargă mai departe decît Țara Bascilor și să convoace de curînd un referendum cu privire la independența provinciei. Există în continuare conflicte mocnite în fosta Iugoslavie. Independența Kosovoului nu este recunoscută de către toate statele Uniunii Europene, iar […]
https://www.observatorcultural.ro/articol/o-europa-care-putem-crede/
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( Hotnews )
Un grup de intelectuali neo-conservatori au semnat "Declaratia de la Paris", in care pledeaza pentru radacinile crestine ale Europei si resping o politica de imigratie fara asimilare, care inseamna colonizare
de R.M. Luni, 20 noiembrie 2017, 20:02
O serie de intelectuali neo-conservatori au semnat recent "Declaratia de la Paris: o Europa in care putem sa credem", in care pledeaza pentru recunoasterea radacinilor crestine ale Batranului Continent si critica "tirania tehnocrata", multiculturalismul si in general ceea ce acuza a fi "falsa Europa", actualele elite care "se pretint a fi precursorul unei comunitati universale".
Manifestul , semnat de intelectuali conservatori si crestini Remi Brague, Philippe Beneton, Chantal Delsol, Robert Spaemann sau Roger Scruton, afirma ca aceasta "falsa Europa se vede ca fiind apogeul civilizatiei noastre, dar in realitate se pregateste sa ne confiste patriile".
Potrivit autorilor, aceasta falsa Europa, ai carei "purtatori de stindard sunt voluntari orfani, care vad situatia lor de apatrizi ca o fapta nobila", "cautioneaza o lectura caricaturala a istoriei noastre".
Acesti lideri "ignora si chiar repudiaza radacinile crestine ale Europei. In acelasi timp, au grija sa nu ofenseze musulmanii, care ar trebui sa adopte cu bucurie perspectiva lor laica si musulmana".Partizanii "falsei Europe" sunt acuzati ca "inabuse orice disidenta - desigur, in numele libertatii si al tolerantei".
Autorii critica de asemenea faptul ca, desi se vorbeste despre "o libertate fara precedent, viata europeana devine din ce in ce mai reglementata".
"Aceste reguli, adeseori concepute de tehnocrati fara chip in solda celor puternici, guverneaza relatiile noastre profesionale, deciziile de afaceri" iar "falsa Europa" este acuzata ca incearca sa restranga libertatea de expresie. Argumentul: "liderii politici care reamintesc adevaruri suparatoare despre islam sau imigratie sunt adusi in fata judecatorilor".
Autorii spun ca "falsa Europa" promite o "cultura de omogenizare dictata de piata si o conformitate impusa de politica".
"In mod paradoxal, intreprinderea multiculturala europeana, care neaga radacinile crestine ale Europei, exploateaza un ideal de caritate universala de o maniera exagerata si himerica. Ea cere europenilor o negare de sine care tine de sfintenie. Ar trebui sa racunoastem colonizarea tarilor noastre si disparitia culturii noastre drept cea mai mare realizare a secolului XXI; un act colectiv de sacrificiu pentru aparitia unui fel de comunitate globala, pasnica si prospera. Majoritatea celor care ne guverneaza recunosc, fara indoiala, superioaritatea culturii europene dar refuza ca acest lucru sa fie afirmat public de o maniera care ar putea ofensa imigrnatii. Din cauza superioaritatii culturii europene, ei cred ca asimilarea se va face natural si rapid", sustin acestia.
Autorii considera ca "o alternativa este posibila" si spun ca actuala Europa este dominata de "un materialism fara scop care pare incapabil sa motiveze barbatii si femeile sa infiinteze o familie".
Ce alternative propun autorii:
Potrivit autorilor, aceasta falsa Europa, ai carei "purtatori de stindard sunt voluntari orfani, care vad situatia lor de apatrizi ca o fapta nobila", "cautioneaza o lectura caricaturala a istoriei noastre".
Acesti lideri "ignora si chiar repudiaza radacinile crestine ale Europei. In acelasi timp, au grija sa nu ofenseze musulmanii, care ar trebui sa adopte cu bucurie perspectiva lor laica si musulmana".Partizanii "falsei Europe" sunt acuzati ca "inabuse orice disidenta - desigur, in numele libertatii si al tolerantei".
Autorii critica de asemenea faptul ca, desi se vorbeste despre "o libertate fara precedent, viata europeana devine din ce in ce mai reglementata".
"Aceste reguli, adeseori concepute de tehnocrati fara chip in solda celor puternici, guverneaza relatiile noastre profesionale, deciziile de afaceri" iar "falsa Europa" este acuzata ca incearca sa restranga libertatea de expresie. Argumentul: "liderii politici care reamintesc adevaruri suparatoare despre islam sau imigratie sunt adusi in fata judecatorilor".
Autorii spun ca "falsa Europa" promite o "cultura de omogenizare dictata de piata si o conformitate impusa de politica".
"In mod paradoxal, intreprinderea multiculturala europeana, care neaga radacinile crestine ale Europei, exploateaza un ideal de caritate universala de o maniera exagerata si himerica. Ea cere europenilor o negare de sine care tine de sfintenie. Ar trebui sa racunoastem colonizarea tarilor noastre si disparitia culturii noastre drept cea mai mare realizare a secolului XXI; un act colectiv de sacrificiu pentru aparitia unui fel de comunitate globala, pasnica si prospera. Majoritatea celor care ne guverneaza recunosc, fara indoiala, superioaritatea culturii europene dar refuza ca acest lucru sa fie afirmat public de o maniera care ar putea ofensa imigrnatii. Din cauza superioaritatii culturii europene, ei cred ca asimilarea se va face natural si rapid", sustin acestia.
Autorii considera ca "o alternativa este posibila" si spun ca actuala Europa este dominata de "un materialism fara scop care pare incapabil sa motiveze barbatii si femeile sa infiinteze o familie".
Ce alternative propun autorii:
· O imigratie fara asimilare este o colonizare si aceasta trebuie respinsa. Limbajul multiculturalismului a fost importat din America, unde perioada marilor migratii s-a incheiat la inceputul secolului XX. Dupa ce a lasat sa intre un numar considerabil de imigranti, America si-a inchis portile timp de peste doua generatii.
· Europa trebuie sa invete din experienta americana: munca este un puternic instrument de asimilare, o politica sociala generoasa poate impiedica asimilarea
· Pietele trebuie reglementate in vederea finalitatii sociale. Trebuie rezistat in fata ideologiilor care incearca sa organizeze orice societate pornind de la logica pietei. Nu putem permite ca totul sa fie de vanzare. Pietele trebuie orientate in vederea unui scop social. Astazi, imensitatea companiilor ameninta chiar suveranitatea politica. Natiunile trebuie sa coopereze si sa controleze aroganta si indiferenta fortelor economice globale.
· Casatoria este fundamentul societatii civile si constituie baza armoniei dintre barbati si femei. Afirmam ca rolurile fundamentale in calitate de fiinte umane sunt cele de mama si tata. Sustinem politici sociale prudente care incurajeaza si intaresc casnicia, nasterea si educatia copiilor.
· Termenul "populism" este folosit ca o invectiva. Consideram ca acest fenomen poate reprezenta o rebeliune sfanta impotriva tiraniei falsei Europe, care eticheteaza drept "anti-democratica" orice amenintare la adresa monopolului sau de legitimitate morala. Denumirea "populism" chestioneaza dictatura statu quo-ului, 'fanatismul centrului' si o face legitim.
· Respingem ca simplista afirmatia potrivit careia nu exista o alternativa responsabila la solidaritatea artificiala si fara suflet a unei piete unificate, la o birocratie transnationale, la o societate a divertismentului.
· Cerem tuturor europenilor sa ni se alature pentru a respinge utopia fanteziste a unei lumi multiculturale fara granite.
· Sa restabilim suveranitatea nationala, sa regasim demnitatea unei responsabilitati comune pentru binele si viitorul Europei.
Manifestul este semnat de:
· Philippe Beneton (Franta)
· Remi Brague (Franta)
· Chantal Delsol (Franta)
· Roman Joch (Slovacia)
· Lanczi Andras (Ungaria)
· Ryszard Legutko (Polonia)
· Pierre Manent (Franta)
· Dalmacio Negro Pavon (Spania)
· Roger Scruton (Marea Britanie)
· Robert Spaemann ( Germania )
· Bart Jan Spruyt (Olanda)
· Matthias Storme (Belgia)
olivia
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